آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

تحلیلگر بازار، منطقه خرید شیبا را تا ۰.۰۰۰۰۶۷۶۵ دلار به ارتقا می‌دهد

کارشناسان حدس می زنند که چه زمانی قیمت شیبا به مقدار 0.000045 دلار بر می‌گردد

تحلیلگر بازار، منطقه خرید شیبا را تا ۰.۰۰۰۰۶۷۶۵ دلار به ارتقا می‌دهد

به گزارش زوم ارز، یک تحلیلگر معتبر بازار SHIB Knight سطح مناسبی برای جمع آوری توکن‌های Shiba Inu به منظور پیش‌بینی افزایش قیمت آن‌ها تا ۰.۰۰۰۰۶۷۶۵ دلار تعیین کرده است.

تحلیلگر اعلام کرد که SHIB همچنان در حال مقاومت در برابر فشار نزولی است. اخیراً، SHIB به منظور آزمایش مجدد آستانه قیمت ۰.۰۰۰۰۳ دلار، از تحولات مثبت بیت کوین بهره برد و به قیمت ۰.۰۰۰۰۲۹۴۵ دلار رسید. با این حال، این افزایش قیمت با مقاومت شدید خرس‌ها مواجه شده و باعث وضعیت نزولی فعلی شده است.

اصلاحی که انجام شد، منجر به آزمایش مجدد قیمت کف ۰.۰۰۰۰۲۱۴۵ دلار در تاریخ ۷ ژوئن گردید. در حالی که Shiba Inu به سرعت از این سطح بهبود یافت، با یک مقاومتی قرار گرفت به طوری که قیمت به $۰.۰۰۰۰۲۴ رسید و تا حدود $۰.۰۰۰۰۲۳ عقب نشینی شد. این رمزارز با تلاش برای عبور از فشار بالای قیمت ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار، سعی در خروج از این الگوی نزولی دارد.

تحلیلگر منطقه خرید را شناسایی می‌کند

در اواخر تحلیل خود، SHIB Knight اعلام کرده است که در میان تغییرات قیمت، Shiba Inu در حال حاضر در یک منطقه خرید و فروش قرار دارد. این منطقه می‌تواند برای فعالان بازار بسیار مفید باشد، زیرا انباشت توکن های SHIB در این نقطه زیادتر است. با این حال، SHIB Knight همچنان هشدار داده است که Shiba Inu ممکن است نزول‌های سریعتری زیر ۰.۰۰۰۰۲۳ دلار را تجربه کند.

به گفته او، اگر بازار کریپتو بیشتر کاهش یابد، SHIB تا حمایت ۰.۰۰۰۰۲۱۹۷ دلار کاهش می‌یابد. اگر خرس‌ها فشار بیشتری وارد کنند، شکست زیر حمایت ۰.۰۰۰۰۲۱۹۷ دلار، در نهایت باعث فرودگرایی تا ۰.۰۰۰۰۱۸۵۹ دلار می‌شود. آخرین باری که Shiba Inu سطح ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار را دریافت کرد، در ماه آوریل بود.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

با توجه به احتمال فشار نزولی، SHIB Knight همچنان امیدوار است. به گفته او، اگر شیبا اینو شاهد کاهش قیمت‌هایی شود، این سطوح پایین، بهترین فرصت برای جمع‌آوری توکن‌های بیشتر خواهد بود.

اطلاعات نمودار نشان می‌دهد که بعد از آغاز روند صعودی، شیبا اینو سه هدف فوری برای خود تعیین کرده است. اولین هدف بر روی سطح ۰.۰۰۰۰۴۵۲۸ دلار قرار دارد که با مقاومت SHIB در زمان انتهای فوریه و اوایل مارس همخوانی دارد. هدف دوم نیز ۰.۰۰۰۰۵۳۸۸ دلار می‌باشد که ممکن است نشانگر یک اوج جدید سالانه باشد.

هدف نهایی تحلیلگر ۰.۰۰۰۰۶۷۶۵ دلار است و این بالاترین سطح شیب این ارز از نوامبر ۲۰۲۱ می‌باشد. در حال حاضر، در زمان نگارش، SHIB با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۳۲۴ دلار معامله می‌شود و در تلاش برای عبور از منطقه نزولی ۰.۰۰۰۰۲۳ دلار است. SHIB شاهد بازگشت به زندگی انباشته است، که این روند ممکن است به تقویت شانس بهبود کمک کند.

منبع: thecryptobasic.com


بیشتر بخوانید:

تیم خبری
تیم خبری
من شیما هستم. مترجمی زبان انگلیسی خواندم. به صورت تخصصی اخبار ارز های دیجیتال را دنبال و ترجمه می کنم. دنبال کردن اخبار در حوزه رمز ارز های برام بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

با معامله در این صرافی ها می توانید تجربه خرید و فروش خوبی را تجربه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معرفی صرافی های برتر خارجی

آخرین مقالات منتشر شده