آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

مدیرعامل ریپل نسبت به سال ۲۰۲۳ خوش‌بین است

حضور مدیرعامل ریپل در هفته آینده در همایش دبی

مدیرعامل ریپل نسبت به سال ۲۰۲۳ خوش‌بین است

برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، در رشته توییت اخیر خود خوش‌بینی محتاطانه خود را پیرامون ایجاد شفافیت قانونی پیرامون رمز ارزها در سال ۲۰۲۳، ابراز کرد.

به گزارش زوم ارز، برد گارلینگهاوس، مدیرعامل شرکت ریپل، در رشته توییت اخیر پیرامون خوش‌بینی خود نسبت به چشم انداز دستیابی به شفافیت قانونی برای رمز ارزها در آمریکا در سال ۲۰۲۳، صحبت کرد.

گارلینگهاوس، در صحبت پیرامون اولین روز کنگره هجدهم، به لایحه‌هایی همچون لایحه شفافیت اوراق بهادار، لایحه بستر رمز ارزی برای سرمایه گذاران و دارایی دیجیتال و لایحه شفافیت برای توکنهای دیجیتال، اشاره کرد.

در حالی که تاکنون، هیچ لایحه‌ای نتوانسته است که انتظارات تمام افراد را برآورده کند، گارلینگهاوس باور دارد که این می‌تواند به جای یک مانع و مشکل، به عنوان یک فرصت در نظر گرفته شود. این طرح‌های پیشنهادی می‌توانند منجر به شروع بحث و مناظره در کنگره شوند.

گارلینگهاوس اشاره کرد که بقیه کشورها همانند سنگاپور، اتحادیه اروپا، برزیل و ژاپن،که در زمینه قانون‌گذاری و نظارت از آمریکا پیش هستند، چارچوب‌های رمز ارزی تعیین کرده‌اند. نبود استانداردهای هماهنگ در سطح جهان، کسب‌وکارها را مجبور به فعالیت در کشورهایی با موانع کمتر می‌کنند، که در برخی از مواقع عواقب فاجعه باری به دنبال دارد.

کشورهایی با قوانین جامع‌تر و گسترده‌تر، در حال جذب کسب‌وکارهای رمز ارزی و خارج کردن آن‌ها از آمریکا هستند.

هنوز مشخص نیست که با توجه به اینکه اکنون برخی از قانون‌گذاران به دنبال فروپاشی صرافی FTX به دنبال سرکوب رمز ارزها هستند، آیا سال ۲۰۲۳ سالی تعیین کننده برای قانون‌گذاری بر حوزه ارزهای دیجیتال خواهد بود یا خیر.

🟢زوم ارزی عزیز شما می توانید قیمت لحظه ای ارز های دیجیتال 📈 را در پایگاه خبری زوم ارز مشاهده نمایید🟢 

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:

تیم خبری
تیم خبری
حدود یک سال در بازار رمز ارز فعالیت داشته‌ام و به تازگی وارد حوزه ی نوشتن در این عرصه شده‌ام. به بازی های ویدیویی، ورزش فوتبال و نوازندگی علاقه‌مندم و از یک سال گذشته هنرجوی ویولن هستم. همچنین در دانشگاه فرهنگیان رشته ی آموزش زبان انگلیسی تحصیل می‌کنم. از دیدگاه من رمز ارز می‌تواند محل بسیار مناسب و رو به رشدی برای ذخیره ی پول، خصوصا در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور باشد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده