آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

نرخ توکن سوزی شیبا ۱۴۲۶۷ درصد رشد کرد

نرخ توکن سوزی شیبا 14267 درصد رشد کرد

نرخ توکن سوزی شیبا ۱۴۲۶۷ درصد رشد کرد

طی ۲۴ ساعت گذشته، نرخ توکن سوزی شیبا، ریکاوری برجسته‌ای داشته است.

به گزارش زوم ارز، اخیرا، شیبا با وجود اینکه توکن‌های زیادی سوزانده نشدند، شاهد افزایش شدیدی در نرخ توکن سوزی بوده است. با توجه به پلتفرم ردیاب Shib Burn، طی ۲۴ ساعت گذشته، نرخ توکن سوزی شیبا ۱۴۲۶۷ درصد رشد داشته است.

این رشد، در حالی رخ داده است که تعداد توکن‌های سوزانده شده، رقم بزرگی نیست. با توجه به پلتفرم Shib Burn، طی شبانه روز اخیر حدود ۱۴.۰۷ میلیون توکن، که حدود ۱۵۵ میلیون دلار می‌شود، به کیف پول‌های غیر قابل استفاده ارسال شده‌اند.

با توجه به داده‌های Shib Burn، بزرگترین تراکنش توکن سوزی در روز گذشته، حدود ۹.۸ میلیون شیبا بوده است. علاوه بر آن، طی روز پیش از آن تنها ۹۷۹۹۱ توکن سوزانده شدند.

با وجود ریکاوری اخیر بازار، شیبا نیز رشد داشته است. با توجه به داده‌های سایت CoinGecko، در لحظه نگارش این خبر، شیبا با رشدی ۱۲.۷ درصدی در شبانه روز گذشته، در سطح قیمت ۰.۰۰۰۰۱۱۷۳ دلار معامله می‌شود.

همچنین، برای اولین بار طی ۱۷ روز اخیر، ارزش بازاری شیبا سطح ۶ میلیارد دلار را به خود دید.

همانطور که توسط سایت U.today گزارش شد، این روند قیمتی، با وجود لیست شدن دومین میم کوین بزرگ بازار در صرافی ارز دیجیتال Bitstamp واقع در لوکسامبورگ، برای مشتریان آمریکایی خود، شکل گرفته است.

همچنین، در روز سه شنبه U.today گزارش کرد که تیم شیبا یک طرح هنری مفهومی جدید با نام Dunes برای متاورس شیبا خود ارائه کرده است.

از سوی دیگر، یک نهنگ بزرگ شیبا، ۳.۳ تریلیارد توکن شیبا، به ارزش حدود ۳۷ میلیون دلار، را انتقال داده است. این نهنگ، این سرمایه را از یک کیف پول ناشناس به کیف پول ناشناسی دیگر ارسال کرده است.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:

تیم خبری
تیم خبری
حدود یک سال در بازار رمز ارز فعالیت داشته‌ام و به تازگی وارد حوزه ی نوشتن در این عرصه شده‌ام. به بازی های ویدیویی، ورزش فوتبال و نوازندگی علاقه‌مندم و از یک سال گذشته هنرجوی ویولن هستم. همچنین در دانشگاه فرهنگیان رشته ی آموزش زبان انگلیسی تحصیل می‌کنم. از دیدگاه من رمز ارز می‌تواند محل بسیار مناسب و رو به رشدی برای ذخیره ی پول، خصوصا در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده