آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

احتمال افت بیت کوین به سطح قیمت ۱۳۹۰۰ دلار

با تشدید فشار فروش، بیت کوین بالای 30000 دلار ثابت می ماند

احتمال افت بیت کوین به سطح قیمت ۱۳۹۰۰ دلار

این استراتژیست و تحلیل‌گر بازار باور دارد که بیت کوین، به تدریج در حال حرکت به سوی سطح قیمت ۱۳۹۰۰ دلار است.

به گزارش زوم ارز، چالب فرانزن، استراتژیست و تحلیل‌گر ارشد بازار در موسسه Cubic Analytics، در توییتر برداشت و پیش‌بینی خود از روند قیمتی بیت کوین را مطرح کرد. وی باور دارد که قیمت پرچمدار ارزهای دیجیتال، در مسیر رسیدن به سطح ۱۴۰۰۰ دلار و حتی پایین‌تر از آن است.

فرانزن، کسی که قبلا به عنوان تحلیل‌گر در حوزه بانکی فعالیت داشت و سپس به تحلیل رمز ارزها روی آورد، چارتی از بیت کوین را به اشتراک گذاشت که در آن، بر اساس افت‌های پیشین بیت کوین، به ناحیه‌ای که وی باور دارد طلای دیجیتال به آن خواهد رسید، اشاره کرد.

وی در توییتی نوشت که این ناحیه، به عنوان یک مگنت برای بیت کوین ایفای نقش می‌کند. وی افزود که این ناحیه، هدف قیمتی ۱۱۴۰۰ دلار تا ۱۳۹۰۰ دلار را برای پرچمدار ارزهای دیجیتال تعیین می‌کند.

وی توضیح داد که این هدف قیمتی، سطحی بود که در دسامبر ۲۰۱۷، بیت کوین روی آن بسته شد. در آن زمان، این قیمت، اوج آن چرخه بود. علاوه بر آن، دقیقا همان سطح ۱۳۹۰۰ دلار به عنوان مقاومت در سال ۲۰۱۹ عمل کرد. این موضوع، به وی اطمینان می‌دهد که احتمالا، بیت کوین به آن سطح قیمت خواهد رسید. هرچند، وی اذعان کرد که این یک پیش‌بینی قطعی نیست و صحبت از احتمالات است.

از روز ۱۴ دسامبر، پرچمدار بازار در رنج قیمت ۱۶۸۰۰ دلار قرار داشته است. در آن روز، فدرال رزرو آمریکا از یک افزایش دیگر در نرخ بهره، اما این بار به میزان ۰.۵ درصد که مطابق انتظارات تحلیل‌گران بود، خبر داد.

همچنین، فدرال رزرو اعلام کرد که قصد دارد در سال آینده نیز به افزایش نرخ بهره ادامه دهد، موضوعی که می‌تواند منجر به پایین نگه داشتن رمز ارزها و سهام شود. بنا به داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط سایت CoinMarketCap، در آن روز بیت کوین از اوج قیمت ۱۸۲۴۴ دلار سقوط کرد و اکنون در سطح قیمت ۱۶۸۴۵ دلار معامله می‌شود.

🟢زوم ارزی عزیز شما می توانید قیمت لحظه ای ارز های دیجیتال 📈 را در پایگاه خبری زوم ارز مشاهده نمایید🟢 

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:

تیم خبری
تیم خبری
حدود یک سال در بازار رمز ارز فعالیت داشته‌ام و به تازگی وارد حوزه ی نوشتن در این عرصه شده‌ام. به بازی های ویدیویی، ورزش فوتبال و نوازندگی علاقه‌مندم و از یک سال گذشته هنرجوی ویولن هستم. همچنین در دانشگاه فرهنگیان رشته ی آموزش زبان انگلیسی تحصیل می‌کنم. از دیدگاه من رمز ارز می‌تواند محل بسیار مناسب و رو به رشدی برای ذخیره ی پول، خصوصا در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور باشد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده