آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

۱۳۰ میلیون دلار لیکویید شد

130 میلیون دلار لیکویید شد

به گزارش زوم ارز بیت کوین به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهد و تقریباً ۵۴ درصد از کف قیمت خود که در ۲۰ جولای ثبت کرده بود بالاتر رفته است.

با افزایش قیمت مجدد بیت کوین و دیگر ارز های دیجیتال هزاران خرس در بازار منهدم شدند.

بر اساس داشبوردی که وبسایت Bybt.com راه اندازی کرده، تریدر های ارز دیجیتال تقریباً نیم میلیارد دلار را بخاطر افزایش قیمت بیت کوین از دست دادند و لیکویید شدند.

خرس های بیت کوین ۲۱۴ میلیون دلار از دست دادند و می‌توان گفت که در مجموع حدوداً ۱۳۰ میلیون دلار از پوزیشن های شورت بیت کوین در چندین صرافی لیکویید شد.

ماژول های بازار صرافی های فیوچرز بایننس، اوکی اکسچنج، بای‌بیت و هیوبی شاهد بیش از دو سوم این حجم عظیم از لیکوییدی ها بودند.

در همان زمان بزرگترین لیکویید متعلق به صرافی BitMEX بود که یک معامله گر که بر روی اتریوم پوزیشن شورت بسته بود ۲۷.۸ میلیون دلار را از دست داد.

طی سه ماه اخیر روز ۶ آگست دردناک ترین روز ممکن برای خرس های اتریوم بود چرا که آنها حجم زیادی از سرمایه خود را از دست دادند.

به عنوان دومین رمز ارز بزرگ بازار مقاومت ۳ هزار دلاری را پس از فعال شدن EIP-1559 به پشتیبانی تبدیل کرد و مبلغ هنگفت ۲۳۴ میلیون دلار از پوزیشن های شورت طی یک شب لیکویید شد.

البته اتریوم با افت قیمت دیشب خود سطح قیمت ۳ هزار دلار را از دست داد و خرس های این رمز ارز بهتر از گاو ها عمل کردند.

اتریوم طی شبانه روز اخیر افت قیمت ۴.۷ درصدی را تجربه کرده و هم اکنون در سطح قیمتی ۲۹۶۱ دلار قرار دارد.

بنا به وبسایت مرجع CoinGecko ارزش کل بازار ارز های دیجیتال دیروز به افزایش ۱۸ درصدی به بالاترین سطح خود از اواسط ماه می یعنی ۱.۹ تریلیارد دلار رسید.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


بیشتر بخوانید:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده