آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

۱۱۸۰۰ واحد بیت کوین از صرافی Coinbase خارج شد

داده های تجزیه و تحلیل شده نشان می‌دهند که به تازگی مقدار عظیمی از بیت کوین به ارز ۶۷۱ میلیون دلار از کوین بیس خارج شده است.

داده های ارائه شده توسط CryptoQuant و  Whale Alert نشان می‌دهند که در طی سیزده ساعت گذشته یک نهاد سازمانی ۱۱۸۲۷ واحد بیت کوین از صرافی دیجیتال آمریکایی کوین بیس خریداری کرده است و آن را وارد کیف پول سخت افزاری خود کرده است.
لکس موسکوفسکی نموداری از  CryptoQuant به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد موسسه ها به دنبال خرید بیت کوین هستند و مصمم هستند که این دارایی دیجیتال را به صورت بلند مدت نگه دارند.
این ۱۱۸۲۷ بیت کوین خارج شده از صرافی Coinbase Pro معادل ۶۷۰۹۹۵۰۵۳ دلار هستند و همچنین این خرید توسط وبسایت Whale Alert که بسیار معتبر است و نقل و انتقالات بزرگ دنیای ارز های دیجیتال را ردیابی می‌کند نیز تأیید شده است.
اخیراً دو غول بانکی بزرگ ایالات متحده یعنی گلدمن ساکس و جی‌پی مورگان برنامه های خود برای راه اندازی صندوق های سرمایه گذاری بیت کوین به مشتریان برجسته و ثروتمند خود ارائه کرده اند.
گلدمن ساکس به مشتریان خود اجازه می‌دهد که ۲.۵ درصد از دارایی خالص خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کنند و با این حال تحلیلگران  JPMorganپیش بینی می‌کنند که اتریوم احتمالاً در آینده بهتر از بیت کوین عمل خواهد کرد.
در تاریخ ۳۰ آپریل بیت کوین دو کندل ساعتی سبز را ثبت کرد که این دو کندل بیت کوین را از سطح قیمتی ۵۳ هزار دلار به سطح قیمتی ۵۷ هزار دلار رساندند.
در اوایل امروز پادشاه ارز های دیجیتال کمی بالاتر رفت و سطح قیمتی ۵۸۴۰۰ دلار را لمس کرد اما بلافاصله دچار اصلاح قیمت شد.
در زمان نوشتن این خبر بیت کوین با ۲ درصد کاهش قیمت در شبانه روز اخیر در سطح قیمتی ۵۶۶۵۷ دلار معامله می‌شود.
به نظر شما کاربران زوم ارز کدامیک از موسسه های بزرگ آمریکایی به صورت مخفیانه بیت کوین خریداری کرده است؟

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


گزیده اخبار

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

1 دیدگاه دربارهٔ «۱۱۸۰۰ واحد بیت کوین از صرافی Coinbase خارج شد;

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده