آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال: ۳ آلت کوین با انتظار بیت‌کوین به مبلغ ۸۰۰۰۰ دلار

1710392470-3feb639c59d8655fafb03ee21ffc439be2a5b926.png

پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال: ۳ آلت کوین با انتظار بیت‌کوین به مبلغ ۸۰۰۰۰ دلار

به گزارش زوم ارز، در دو هفته گذشته، بیت‌کوین که بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار است، به طور پی‌درپی از رکورد خود عبور کرده و در روز چهارشنبه به بالاترین سطح خود یعنی ۷۳۵۷۱ دلار رسیده است. طبق داده‌های Santiment، این روند صعودی با افزایش قابل‌توجه در تعداد کیف‌پول‌های کوچک بیت‌کوین، به‌ویژه کسانی که دارای کمتر از ۰.۱ بیت‌کوین هستند و رشد ۲۷۷ هزار کیف پول، همزمان شده است. در عین حال، تعداد کیف‌پول‌های بزرگ‌تر بیت‌کوین، به‌ویژه آن‌هایی که بیشتر از ۱ هزار بیت کوین دارند، ۱۰۵ واحد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: جهت مطالعه اخبار ارز دیجیتال کلیک نمایید.

بازگشت مشاهده‌شده در قیمت بیت‌کوین تأثیر مثبتی بر بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال گذاشته است، به طوری که بسیاری از ارزهای پیشرو افزایشی را تجربه کردند که آن‌ها را به سمت آزمایش بالاترین قیمت‌های قبلی سوق داد. همراه با افزایش قیمت بیت‌کوین، ارزهای THORChain و Dogwifhat امروز به عنوان برترین برندگان ظاهر شدند و کشش قابل توجهی در میان تجارت‌های مومنتومی به دست آوردند.

۱) بیت‌کوین

بیت‌کوین | Tradingview
بیت‌کوین | Tradingview

بیت‌کوین اولین و بهترین ارز دیجیتال بر اساس شناخته‌شدگی و ارزش بازار به مبلغ ۸۰۰۰۰ دلار می‌رسد و به اوج‌های جدیدی خواهد رسید.

ترین ارز رمزنگاری شده است که بر اساس فناوری دفتر کل توزیع شده عمل می کند و تمام تراکنش‌ها را در یک شبکه از رایانه‌ها به صورت ایمن، شفاف و تغییرناپذیر ثبت می‌کند. اخیراً، دارایی‌های دیجیتال شاهد جریان عظیم سرمایه‌گذاری از دارایی‌های سنتی از طریق ۱۰ ETF BTC هستند که به تازگی راه‌اندازی شده‌اند.

براساس داده‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط @WuBlockchain، در ۱۲ مارس، یک روز رکوردشکنی برای ETF‌های نقدی بیت‌کوین با جریان خالص ۱.۰۵ میلیارد دلار ثبت شده است، که این مقدار نشان‌دهنده جهش ۵۶ درصدی نسبت به اوج قبلی در فوریه است.

در آخرین به‌روزرسانی، قیمت بیت‌کوین به ۷۳,۱۸۸ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۳۶ درصد تغییر کرده است. ارزش بازار در حال حاضر ۱.۴۴ تریلیون دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته ۶۴ میلیارد دلار است. بیت‌کوین در حالت کشف قیمت است و سطوح پیوت سنتی نشان‌دهنده سطوح مقاومت قابل‌توجه ۷۷,۷۰۰ دلار و ۹۱,۵۰۰ دلار هستند. از نظر فنی، بیت‌کوین اخیراً سطح پشتیبانی کلیدی خود را در ۶۹,۲۷۵ دلار و پس از آن ۶۳,۲۰۰ دلار نشان داده است.

THORChain یک پروتکل نقدینگی غیرمتمرکز است که به کاربرانThorchain اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال بدون نیاز به متوقف کردن نگهبانی دارایی‌های خود، در شبکه‌های مختلف مبادله کنند. این پلتفرم فعالیت‌های مبادله زنجیره‌ای را تسهیل می‌کند و به عنوان یک پروژه اصلی در زمینه همکاری شناخته می‌شود.

ارز دیجیتال بومی Thorchain که با نام RUNE شناخته می‌شود، اخیرا رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. ارزش این سکه از ۴.۹۲ دلار به ۱۱.۳ دلار افزایش یافته و رشد ۱۳۰ درصدی را ثبت کرده است. حجم معاملات در توکن RUNE در ۲۴ ساعت گذشته به ۱.۲۸ میلیارد دلار رسید و ارزش بازار آن به ۳.۸۲ میلیارد دلار رسید.

با ادامه شتاب رشد، قیمت THORChain ممکن است به هدف ۱۳.۳ دلار و حتی ۱۷.۲ دلار برسد. از سوی دیگر، سطوح پشتیبانی کلیدی در نمودار روزانه به ۹.۹ دلار و ۸.۲ دلار اشاره دارد.

Dogwifhat یک ارز رمزنگاری شده است که بخشی از دنیای میم‌ها و علاقه‌مندان به بلاک‌چین سولانا است. این ارز دارای ارزش بازار ۲,۲۱۲,۶۸۹,۵۶۰ دلار است و در رتبه ۶۰ امین ارز دیجیتال قرار دارد. این ارز همچنین با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۴۱۰ میلیون دلار وارد بازار شده است. Dogwifhat با جلب توجه به جنبه‌های بازیگوش و غریب خود، در میان ارزهای Memecoin عملکرد خوبی داشته است.
نشان داده می‌شود که قیمت از ۰.۲۸۷ دلار به ۲.۲۳ دلار افزایش یافته و ۶۷۸٪ افزایش یافته‌است. با افزایش دارایی‌ها در حالت کشف قیمت، خریداران ممکن است با فشار عرضه در سطوح روانی ۲.۵ و ۳ دلار مواجه شوند، در حالی که حمایت‌های فوری در ۱.۸ دلار و ۱.۳۱ دلار وجود دارد.

غذای آماده
دارایی دیجیتال پیشرو در حال رشد مداوم همراه با افزایش تقاضا از سوی بازار سنتی و انباشت نهنگ است. بنابراین، حرکت کلی بازار بر اعتماد رو به رشد سرمایه‌گذاران تاکید می‌کند که آلتکوین را در یک شتاب مشابه بالا می‌برد. چنین روندهایی به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا روی استراتژی‌های شکست تمرکز کنند که معمولاً در مقایسه با انباشت عقب‌نشینی سریع هستند.

منبع: coingape.com


بیشتر بخوانید:

تیم خبری
تیم خبری
من زهرا هستم. کارشناسی کامپیوتر خوندم. من حدود 4 سال است که با مارکت ارز های دیجیتال آشنا شدم. و ترجیح دادم به دنبال کردن اخبار کریپتو. همچنین عاشق نقاشی و هنر هستم

با معامله در این صرافی ها می توانید تجربه خرید و فروش خوبی را تجربه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معرفی صرافی های برتر خارجی

آخرین مقالات منتشر شده