آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

۵۰۰۰ بیت کوین به صرافی ارز دیجیتال کراکن منتقل شد

آیا ارزش بیت کوین می‌تواند به 4.5 تریلیارد دلار برسد؟

۵۰۰۰ بیت کوین به صرافی ارز دیجیتال کراکن منتقل شد

برای اولین بار در ۹ سال گذشته، آدرس یک نهنگ قدیمی فعال شد و ۵۰۰۰ بیت کوین را به کراکن ارسال کرد.

به گزارش زوم ارز، برای مدتی بزرگترین رمز ارز جهان، بیت کوین، زیر سطح قیمت ۲۰۰۰۰ دلار قرار داشته است. در لحظه‌ی نگارش این خبر، بیت کوین در سطح قیمت ۱۹۸۷۴ دلار معامله می‌شود. به عنوان جدیدترین توسعه، برای اولین بار طی ۹ سال اخیر آدرس یک نهنگ بیت کوین فعال شده است و ۵۰۰۰ بیت کوین به ارزش حدود ۱۰۰ میلیون دلار را به صرافی ارز دیجیتال کراکن منتقل کرده است.

پس از گزارش نرخ بیکاری هفته گذشته، بیت کوین تحت فشار سابق باقی ماند و برای ۹ روز متوالی، زیر سطح قیمت ۲۰۰۰۰ دلار قرار داشته است، اما هنوز بالاتر از سطح ۱۹۵۱۱ دلار، رکورد قیمت ثبت شده در دسامبر ۲۰۱۷، قرار دارد. اوج ثبت شده در ماه دسامبر ۲۰۱۷ می‌تواند به عنوان یک حمایت حیاتی برای بیت کوین به شمار رود.

هفته گذشته، ظرفیت شبکه‌ی لایتنینگ بیت کوین به اوج تاریخی ۵۰۰۰ بیت کوین دست یافت. شبکه لایتنینگ یک را حل مقیاس پذیری لایه۲ برای شبکه بیت کوین است که تراکنش‌ها را سریع‌تر و ارزان‌تر به انجام می‌رساند.

جالب است بدانید که شرکت MicroStrategy تحت مالکیت مایکل سیلور، در حال تلاش جهت کشاندن تعداد زیادی از کاربران به سوی شبکه لایتنینگ بوده است. در روز شنبه ۳ سپتامبر در صحبت در کنفرانس Baltic Honeybadger در ریگا کشور لاتویا، سیلور از لایتنینگ به عنوان مهم‌ترین چیز حال حاضر جهان تکنولوژی نام برد.

وی گفت که این اقدامات به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا به طور روزانه، لایتنینگ را برای صدهزار کارمند عرضه کنند. همچنین، سیلور گفت که در هر ۲۴ ساعت امکان بازگشایی ۱۰ میلیون کیف پول لایتنینگ نیز فراهم می‌شود.

زوم ارزی عزیز شما می توانید در صفحه قیمت بیت کوین، در پایگاه خبری زوم ارز قیمت لحظه ای بیت کوین را مشاهده نمایید.

منبع: CoinGape


سر تیتر اخبار:

تیم خبری
تیم خبری
حدود یک سال در بازار رمز ارز فعالیت داشته‌ام و به تازگی وارد حوزه ی نوشتن در این عرصه شده‌ام. به بازی های ویدیویی، ورزش فوتبال و نوازندگی علاقه‌مندم و از یک سال گذشته هنرجوی ویولن هستم. همچنین در دانشگاه فرهنگیان رشته ی آموزش زبان انگلیسی تحصیل می‌کنم. از دیدگاه من رمز ارز می‌تواند محل بسیار مناسب و رو به رشدی برای ذخیره ی پول، خصوصا در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور باشد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده