آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

۲۰۰۰ دلار جایزه تنها با استخراج رمزارز

2000 دلار جایزه تنها با استخراج رمزارز

۲۰۰۰ دلار جایزه تنها با استخراج رمزارز

امروزه، رمز ارز به یکی از جذاب‌ترین مباحث تبدیل شده است و بسیاری از کاربران در تلاش هستند با خرید ارز دیجیتال سود و درآمد خود را افزایش دهند. اگر شما می‌خواهید برای ماینینگ رمزارز اقدام کنید که این کار نیازمند دانش و اخذ مجوزهای مورد نیاز است. در همین راستا، استخر ViaBTC مسابقه‌ای را برای تشکر از کاربران فارسی زبان که در تمامی این سال‌ها در استخر ویا بی تی سی حضور داشته‌اند و ارز استخراج می‌کنند، برگزار می‌کند. اگر شما نیز تمایل دارید در مورد جزییات این مسابقه اطلاعات خود را بالا ببرید، می‌توانید در ادامه این گزارش همراه ما باشید.

این رویداد چه زمانی برگزار می‌شود؟

این رویداد در روز ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ آغاز می‌گردد و تا روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد. کسانی که می‌خواهند در این مسابقه حضور داشته باشند و برای ماینینگ ارزدیجیتال اقدام نمایند،

شرایط حضور در این رویداد چیست؟

برای اینکه بتوانید در رویداد استخر ViaBTC شرکت کنید، باید به موارد متعددی توجه داشته باشید. اولا، برای اینکار باید تمامی مراحل ثبت‌نام در این رویداد را با موفقیت پشت سر بگذارید.

 نحوه ثبت نام در رویداد ویا بی تی سی در وبلاگ رسمی آن اعلام شده است. کسانی که می‌خواهند در این برنامه حضور داشته باشند، باید در این استخر هشریت فعال داشته باشند. قوانین و شرایط هشتریت‌ها در جدولی اعلام شده است که توصیه می‌شود تمامی واجدین شرایط، این جدول را به خوبی مطالعه نمایند و اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند.

آیا برای حضور در این رویداد به مجوز نیاز دارم؟

یکی از مهمترین مواردی که تمامی افراد قبل از حضور در رویداد ViaBTC باید در مورد آن اطمینان حاصل کنند کسب مجوزهای لازم برای ماینینگ است. لطفا قبل از شرکت در رویداد مجوزهای مورد نیاز را کسب کنید.

کدام‌ ارزها در این رویداد مورد قبول هستند؟

کسانی که می‌خواهند در رویداد ویا بی تی سی شرکت کنند، باید بدانند رمزارزهای زیر می‌توانند استخراج شوند و مورد قبول هستند:

  • BTC بیت کوین
  • ETC اتریوم کلاسیک
  • BCH بیت کوین کش
  • LTC لایت کوین
  • ZEN زنکش
  • ZEC زیکش
🟢زوم ارزی عزیز شما می توانید قیمت لحظه ای ارز های دیجیتال 📈 را در پایگاه خبری زوم ارز مشاهده نمایید🟢

منبع: ViaBTC


سر تیتر اخبار:

تیم خبری
تیم خبری
حدود یک سال در بازار رمز ارز فعالیت داشته‌ام و به تازگی وارد حوزه ی نوشتن در این عرصه شده‌ام. به بازی های ویدیویی، ورزش فوتبال و نوازندگی علاقه‌مندم و از یک سال گذشته هنرجوی ویولن هستم. همچنین در دانشگاه فرهنگیان رشته ی آموزش زبان انگلیسی تحصیل می‌کنم. از دیدگاه من رمز ارز می‌تواند محل بسیار مناسب و رو به رشدی برای ذخیره ی پول، خصوصا در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور باشد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده