آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

انتقال ناگهانی ۱۵۰۰۰ اتریوم با فعالسازی ارتقاء Dencun در اتریوم

انتقال ناگهانی ۱۵۰۰۰ اتریوم با فعالسازی ارتقاء Dencun در اتریوم

به گزارش زوم ارز، “ارتقای Dencun در اتریوم، هیجان و تغییرات قابل توجهی را در جوامع ارزهای دیجیتال به وجود آورده است”

ارتقای Dencun در اتریوم در حال حاضر فعال شده است و باعث بروز هیجان و تحولات قابل توجهی در جوامع بزرگتر ارزهای دیجیتال شده است. این ارتقا دارای تأثیر کلیدی بر کاهش هزینه‌ها در شبکه، کاهش تراکم و بهبود قابلیت مقیاس‌پذیری است.

بیشتر بخوانید: جهت مطالعه اخبار ارز دیجیتال کلیک نمایید.

ارتقای Dencun شامل چندین تغییر قابل توجه است و یکی از مهمترین آن‌ها، اجرای انتقال حالت سریع با استفاده از EIP-4844 است که به عنوان “protodanksharding” شناخته می‌شود. هدف از این کار، کاهش هزینه‌های تراکنش در لایه دو (L2) و آغاز دوره‌ای جدید از قابلیت مقیاس‌پذیری در اتریوم است.

همانطور که جامعه اتریوم این ارتقا را جشن گرفت، انتقال بزرگی از اتر  توجه بازار را به خود جلب کرد. یک نهنگ، یک فرد یا نهاد با دارایی‌های دیجیتال قابل توجه، مقداری بالغ بر ۱۵,۰۰۰ ETH را به صرافی‌های رمزنگاری Binance و Bitfinex واریز کرد.

چنین انتقال قابل توجهی از ETH به صرافی‌ها معمولاً نشان‌دهنده فروش بالقوه است. به همین دلیل، این حرکت غیرمنتظره، گمانه‌زنی‌ها و ایجاد فتنه در جامعه کریپتو، به ویژه همزمان با راه‌اندازی ارتقای Dencun را برانگیخته است.

به گفته Lookonchain، یک نهنگ حدود ۱۵,۰۷۸ ETH به ارزش ۶۰.۳ میلیون دلار را تخلیه کرده و آن را در Binance و Bitfinex سپرده گذاشته بود.

چیزی که این حرکت را به ویژه غیرعادی می‌کند، این است که انتظار می‌رود ارتقای Dencun به عنوان یک کاتالیزور مثبت برای قیمت ETH عمل کند. بازار به دقت تحولات پس از این انتقال قابل توجه ETH را نظاره خواهد کرد.

با اطلاع‌های در دسترس، احتمال وجود ارتباطی بین فروش دارایی‌های ETH توسط نهنگ و ارتقای شبکه بلاکچین اتریوم به نام Dencun وجود دارد. این ارتقا ممکن است موجب ایجاد ترس و گمانه‌زنی درباره اعتماد به این نهنگ در بازار شود. به نظر می‌رسد که نهنگ به دلیل بدهی ۱۱۰ میلیون DAI به اسپارک، اقدام به فروش دارایی‌های خود کرده و این موضوع توسط Lookonchain نیز تأیید شده است.

به گزارش Whale Alert، قبل و در هنگام اجرای ارتقای Dencun، مقدار قابل توجهی ETH به ارزش ۴۱,۰۱۱,۴۲۳ دلار از یک کیف پول ناشناخته به صرافی Kraken منتقل شده است. علاوه بر این، قبل از اجرای این ارتقا، مقدار دیگری از ETH به ارزش ۷۵,۳۲۴,۱۸۶ دلار از بایننس به یک کیف پول دیگر منتقل شده است. این تراکنش‌ها نشان دهنده حرکت مقدار بزرگی از ETH به جایی ناشناخته و احتمالاً برای پرداخت بدهی‌ها یا مقاصد دیگر بوده است.

با گذشت زمان و روند اجرای ارتقاء Dencun، جامعه انتظار دارد که تأثیر این ارتقا بر قیمت و بازار اتریوم را بررسی کند، اما این تأثیر هنوز به طور کامل قابل پیش‌بینی نیست و تا حدی مبهم باقی مانده است.


بیشتر بخوانید:

تیم خبری
تیم خبری
من ابوالفضل هستم. عاشق ترید ارز های دیجیتال. البته ترید از طریق اخبار. من با دنبال کردن اخبار رمز ارز ها، با پروژه های خوب و مناسب آشنا می شوم و در زمان مناسب توکن آن پروژه را خریداری می کنم.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده