آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

پیتر برنت: اکنون، بازار رمز ارزها غیر قابل پیش‌بینی است

پیتر برنت: اکنون، بازار رمز ارزها غیر قابل پیش‌بینی است

پیتر برنت: اکنون، بازار رمز ارزها غیر قابل پیش‌بینی است

به گزارش زوم ارز، یکی از باتجربه‌ترین معامله‌گران در جامعه رمز ارزها باور دارد که با توجه به طبیعت روندی که اکنون شاهد آن هستیم، هیچ معامله‌گر یا تحلیل‌گری نمی‌تواند حرکات بعدی صنعت ارزهای دیجیتال را پیش‌بینی کند. هرچند، این معامله‌گر در این شرایط نیز تحلیل خود را ارائه کرد.

بنا به تحلیل تکنیکال به اشتراک گذاشته شده توسط برنت، وی باور دارد که بیت کوین به سطح قیمت ۲۵۰۰۰ دلار خواهد رسید و بازگشتی به سطح ۱۷۰۰۰ دلار خواهد داشت. درست پس از آن، ممکن است اصلاحاتی پیش از یک روند صعودی چشم‌گیر، که بیت کوین را به اوج جدید تا ۳۰۰۰۰ دلار می‌رسانند، رخ دهند.

اگر تحلیل برنت درست باشد، تا چند سال آینده بیت کوین به راحتی به بالای سطح قیمت ۱۰۰۰۰۰ دلار خواهد رسید. هرچند، همانگونه که خود این معامله‌گر با سابقه اشاره کرد، هیچ روش درستی برای پیش‌بینی دقیق حرکات قیمتی بیت کوین یا بازار رمز ارزها در آینده، وجود ندارد.

به احتمال زیاد، برنت با این اظهار نظر به نبود فاکتورهای فاندامنتالی که معمولا برای صنعت ارزهای دیجیتال مطلوب در نظر گرفته می‌شوند، اشاره داشته است. علی‌رغم صحبت‌های جروم پاول، رییس فدرال رزرو آمریکا، از ابتدای سال جاری این بازار در روند صعودی قرار داشته است. با توجه به پیوند نزدیک بیت کوین با بازار بورس آمریکا، در مقطع زمانی فعلی، حرکت قیمتی رو به بالا اتفاق عجیبی نخواهد بود.

با وجود تمام مواردی که این معامله‌گر به آن‌ها اشاره کرد، بازار هنوز روند صعودی از خود نشان می‌دهد. هرچند، برخی از رمز ارزها نشان از اصلاحات رو به پایین در آینده دارند.

🟢زوم ارزی عزیز شما می توانید قیمت لحظه ای ارز های دیجیتال 📈 را در پایگاه خبری زوم ارز مشاهده نمایید🟢

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:

تیم خبری
تیم خبری
حدود یک سال در بازار رمز ارز فعالیت داشته‌ام و به تازگی وارد حوزه ی نوشتن در این عرصه شده‌ام. به بازی های ویدیویی، ورزش فوتبال و نوازندگی علاقه‌مندم و از یک سال گذشته هنرجوی ویولن هستم. همچنین در دانشگاه فرهنگیان رشته ی آموزش زبان انگلیسی تحصیل می‌کنم. از دیدگاه من رمز ارز می‌تواند محل بسیار مناسب و رو به رشدی برای ذخیره ی پول، خصوصا در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور باشد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده