آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

چرا قیمت شیبا اینو به بالاتر از ۰.۰۰۰۰۱ دلار افزایش یافت؟

چرا قیمت شیبا اینو به بالاتر از ۰.۰۰۰۰۱ دلار افزایش یافت؟

به گزارش زوم ارز، بازار کریپتو‌ها پس از یک هفته قابل توجهی روبرو با تلاطمی قرار دارد. این تلاطم در پی افزایش قیمت بیت کوین به بیش از ۵۲,۰۰۰ دلار و افزایش قیمت اکثر آلتکوین‌ها، از جمله Shiba Inu Coin، رخ داده است. Shiba Inu Coin به دلیل شهرت خود و به عنوان دومین سکه پرطرفدار میم پس از Dogecoin، در ساعات معاملاتی جمعه در ایالات متحده از سطح ۰.۰۰۰۰۰۹۷ دلار به بالای ۰.۰۰۰۰۱ دلار رسید، قبل از آنکه سودهای انباشته شده برای معامله را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: جهت مطالعه اخبار ارز دیجیتال کلیک نمایید.

قیمت سکه شیبا اینو از ۰.۰۰۰۰۱ دلار رد شد، چرا

نوساناتی که شیبا اینو کوین با آن مواجه است، تنها به این سکه محدود نیست. در واقع، قیمت بیت کوین با ۰.۴٪ کاهش و اتریوم با ۱.۷٪ کاهش مواجه شده و به ترتیب با قیمت‌های ۵۰،۰۰۰ دلار و ۲,۷۷۸ دلار معامله می‌شوند.

در صورتی که پشتیبانی در سطح ۰.۰۰۰۰۰۹۵۵۷ دلار توسط میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه تأیید شود، می‌توان بهبود فوری را پیش بینی کرد.

معامله‌گران باید توجهی به تحلیل فنی داشته باشند که توسط شاخص واگرایی همگرایی میانگین متحرک نشان داده شده است. علامت فروش نشان می‌دهد که بیشتر افراد تمایل دارند در موقعیت‌های خرید خود در SHIB دوباره ارزیابی کنند و ترجیح می‌دهند پوزیشن خود در میانه‌ی معاملات را کاهش دهند تا در مناطق پشتیبانی پایین‌تر خرید کنند.

نمودار قیمت سکه شیبا اینو | Tradingview
نمودار قیمت سکه شیبا اینو | Tradingview

در صورت افزایش ارزش کوین شیبا اینو از ۰.۰۰۰۰۰۸۵ دلار به ۰.۰۰۰۰۱ دلار، فشار فروش تشدید خواهد شد زیرا سرمایه‌گذاران سود خوبی را به دست آورده‌اند.

معامله‌گرانی که برای بازگشت سریع برنامه‌ریزی می‌کنند، باید اطمینان حاصل کنند که افزایش قیمت کوین شیبا اینو باعث می‌شود شمع چهارساعته بالاتر از متوسط متحرک ۲۰ روزه بسته شود. اگر شیبا به بالاتر از خط روند نزولی بالایی یا نوار مقاومت زرد حرکت کند، شکست بزرگ‌تری خواهد بود و هدف آن قرار دادن سطوح مقاومت بالای ۰.۰۰۰۰۱۱۵ دلار (باند قرمز رنگ) است.

نرخ رایت شیبا اینو همچنان با استفاده از پروتکل لایه دوم شبکه به نام Shibarium، اخباری را منتشر می‌کند. در ۲۴ ساعت گذشته، ۲.۵ میلیون SHIB از عرضه در گردش حذف شده است که نشان می‌دهد یک افزایش ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

تا به حال، ۴۱۰ تریلیون توکن SHIB از عرضه حذف شده است که حداکثر عرضه کل را به ۵۸۹ تریلیون می‌رساند. با این حال، با در نظر گرفتن بیش از ۷ تریلیون توکن قفل شده در قراردادهای سهام، عرضه فعلی ۵۸۱ SHIB است.

نرخ سوختگی شیبا اینو
نرخ سوختگی شیبا اینو

دلیل اصلی عدم رشد کوین شیبا در سال ۲۰۲۱ و کاهش قیمت آن، عرضه انبوه کوین شیبا در بازار است. جامعه باور دارد که کاهش عرضه موجود، پویایی عرضه و تقاضا را افزایش می‌دهد و در نهایت منجر به افزایش قیمت کوین شیبا به ۱ دلار خواهد شد.


منبع: coingape.com


بیشتر بخوانید:

تیم خبری
تیم خبری
من محمد هستم. و حدود 3 سال است که در حوزه اخبار ارز های دیجیتال فعالیت دارم، بنده مترجمی خوندم. و ترجیح میدم تایم زیادی از روز را به مطالعه مقالات و اخبار ارز های دیجیتال بپردازم.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده