آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

با انتشار تصویر “ماه” به عنوان SHIB، شیبا اینو وارد لیست ۱۰ دارایی برتر با افزایش قیمت ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار شد.

با انتشار تصویر “ماه” به عنوان SHIB، شیبا اینو وارد لیست ۱۰ دارایی برتر با افزایش قیمت ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار شد.

به گزارش زوم ارز، شیبا اینو  با تصویر ماه در حساب رسمی خود، توجه جامعه گسترده‌تر را به خود جلب کرده است و نشان داده است که این دارایی پتانسیل قوی‌ای دارد. با جهش بالای ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار، SHIB در میان ۱۰ مورد برتر قرار می‌گیرد.

حرکت صعودی شیبا اینو در آخر هفته شروع شده است. در دوره‌ی زمانی بین ۲۴ فوریه و ۲۹ فوریه، قیمت این دارایی به طور آهسته اما پایدار صعود کرده و در نهایت به محدوده‌ی قیمت ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار رسیده است. این صعود با فشار صعودی نامحسوسی همراه بود.

اما در هفته‌ی گذشته، حرکت صعودی شیبا اینو به طور آشکارتری مشاهده شد. قیمت این دارایی از ۰.۰۰۰۰۱۱۷۰ دلار در تاریخ ۲۹ فوریه به بالاترین سطح خود یعنی ۰.۰۰۰۰۲۳۹۰ دلار در تاریخ ۳ مارس افزایش یافت. این نشان می‌دهد که SHIB در مدت زمان کوتاهی به شدت رشد کرده است.

بیشتر بخوانید: جهت مطالعه اخبار شیبا کلیک نمایید.

«شیبا اینو به ماه»

حساب رسمی Shiba Inu X با انتشار پستی که ترکیبی از شکلک‌ها است و سگی را با تلسکوپ روی ماه نشان می‌دهد، توانسته است توجه جامعه را به خود جلب کند. این تصویر ظریف صعودی، با استفاده از تعبیر “شیبا اینو به ماه”، نشان می‌دهد که این دارایی رمزنگاری توانمندی دارد و قصد دستیابی به ارتفاعات جدید را دارد. در هفته‌ای که گذشته، قیمت Shiba Inu با افزایش ۱۲۶ درصدی به طور قابل توجهی رشد کرده است.

منتظر می‌مانیم تا جامعه Shiba Inu از این فرصت بهره‌برداری کند و با بحث‌های مرتبط با دستیابی به سطح ۰.۰۰۱ دلار، پیش‌بینی‌های صعودی خود را ابراز کند. ارزش Shiba Inu در حال حاضر در میان سایر میم‌کوین‌ها در بین برترین ارزهای بازار قرار دارد و به عنوان “شیدایی سکه‌های میم” توسط تحلیلگران شناخته شده است.

در هفته‌ی گذشته، آلت‌کوین‌ها شاهد پیشرفت‌های تاریخی بوده‌اند و فصل آلت‌کوین‌ها همچنان ادامه دارد. پروژه‌هایی مانند PEPE با رشد ۲۲۵ درصدی و SHIB با رشد ۱۲۶ درصدی، معامله‌گران میم‌کوین را جذب کرده‌اند. همچنین، پروژه‌های هوش مصنوعی مانند AR با رشد ۱۰۰ درصدی و FET با رشد ۷۶ درصدی نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند.

بعد از انتشار حساب رسمی Shiba Inu X، این دارایی به طور کوتاهی روند صعودی را از سر گرفت. هدف این دارایی در حال حاضر این است که قیمت ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار را که آخرین بار در آوریل ۲۰۲۲، قبل از سقوط ناشی از Terra داشت، دوباره برساند.

SHIB در میان افزایش بیش از ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار وارد ۱۰ تای برتر می شود

با توجه به آخرین جهش قیمت، Shiba Inu در حال حاضر با افزایش ۲۱.۵۴ درصدی، با بالاترین قیمت ۲۳ ماهه ۰.۰۰۰۰۲۷۳۷ دلار در دسترس قرار می‌گیرد و به سومین افزایش دهنده بزرگ تبدیل شده است. در حال حاضر، رشد تجمعی شیبا اینو در بازه زمانی هفت روزه به ۱۷۷ درصد رسیده است، زیرا توانسته است جایگاه خود را در بین بزرگترین سودهای هفتگی حفظ کند.

با افزایش قیمت، Shiba Inu به مدت کوتاهی دوباره وارد لیست ۱۰ دارایی برتر شده است، بر اساس داده‌های CoinMarketCap. این ارز رمزنگاری شده موجودیتی به نام بهمن (AVAX) را تغییر داده و به دهمین دارایی بزرگ تبدیل شده است، زیرا کلید بازار آن به مرز ۱۶ میلیارد دلار رسیده است. در حال حاضر، Shiba Inu در تلاش برای حفظ جایگاه خود در میان نوسانات بالا می‌باشد.

آخرین افزایش قیمت باعث رسیدن RSI هفتگی Shiba Inu به بالای ۸۰ شده است. جالب اینجاست که آخرین باری که RSI هفتگی Shiba Inu از مرز ۸۰ عبور کرد، در اکتبر ۲۰۲۱ بود، زمانی که قیمت این دارایی به بالاترین سطح تاریخی خود ۰.۰۰۰۰۸۸۴۵ دلار رسید.


منبع: thecryptobasic.com


بیشتر بخوانید:

تیم خبری
تیم خبری
من مریم هستم. مترجمی زبان انگلیسی خواندم. حدود 1 سال است به صورت تخصصی اخبار ارز های دیجیتال را ترجمه می کنم. دنبال کردن اخبار در حوزه رمز ارز های برام بسیار جذاب و هیجان انگیز است.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده