آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

آیا قیمت فعلی شیبا اینو نشان دهنده افت نهایی پیش از ادامه کاهش به زیر ۰.۰۰۰۰۵ دلار است؟

آیا قیمت فعلی شیبا اینو نشان دهنده افت نهایی پیش از ادامه کاهش به زیر ۰.۰۰۰۰۵ دلار است؟

به گزارش زوم ارز، شیبا اینو، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ، هفته دوم فوریه با شروع روند اصلاحی، قیمت خود را از سطح ۰.۰۰۰۰۴۵ دلار کاهش داد. این کاهش همراه با کاهش قیمت بیت کوین زیر ۷۰۰۰۰ دلار رخ داد و باعث رسیدن شیبا اینو به نخستین سطح ۰.۰۰۰۰۲۳۸ دلار و ۴۷ درصد کاهش قیمت شد. این تغییرات احتمال سقوط آن زیر ۵۰% را نشان می‌دهد و نشان می‌دهد ممکن است این دارایی برای ادامه کاهش آماده شود.

بیشتر بخوانید: جهت مطالعه اخبار ارز دیجیتال کلیک نمایید.

آیا اصلاح فعلی باعث کاهش قیمت SHIB به زیر ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار خواهد شد؟

شیبا اینو قیمت| Tradingview
شیبا اینو قیمت| Tradingview

در حین روند ایجاد بازار از فوریه تا مارس، ارزهای رمزپایه بالاترین سهم را از خود نشان داده و دارایی‌هایی همچون Shiba Inu، Dogecoin، Pepe Coin و Bonk، سودهای سه رقمی را تجربه کرده‌اند.

شرکت SHIB تقریباً از سطح پایین‌ترین ۰.۰۰۰۰۰۹۳۵ دلاری در انتهای فوریه، با افزایش تقریباً ۳۸۸ درصد، به بیشترین مقدار ۰.۰۰۰۰۴۵۶ دلار رسید. با این حال، افزایش بیش از حد دراز مدت به همراه اصلاح فعلی قیمت بیت کوین، باعث کاهش چشمگیری در قیمت شیبا اینو شد.

این اصلاح به‌وسیله خط روند نزولی نشان داده می‌شود که به عنوان یک مقاومت پویا برای خریداران عمل می‌کند. با افزایش روزانه ۷.۸۳ درصد، قیمت SHIB به ۰.۰۰۰۰۲۷۴۵ دلار بازگشت و تلاش دیگری برای عبور از خط روند در مرز ۰.۰۰۰۰۳ دلار آغاز شد.

این تغییرات در خط روند قدرت آینده شیبا اینو را تحت تأثیر قرار می‌دهد، زیرا احتمالاً بازگشت یا شکست از خط روند می‌تواند تأثیر مهمی بر حرکت قیمت این ارز داشته باشد. تغییر احتمالی از خط روند مقاومت ممکن است باعث افزایش قیمت شیبا اینو تا به ۰.۰۰۰۰۲۱۵ دلار شود.

از طرف دیگر، با جهش اخیر در قیمت، سکه SHIB در تلاش است تا موقعیت خود را بهبود بخشیده و خود را از سطح اصلاحی ۵۰% بالاتر ببرد. پایداری قیمت بالاتر از این سطح نشان دهنده استقبال خوب خریداران از این ارز است و می‌تواند فرصتی مناسب برای ورود سرمایه‌گذاران جدید فراهم کند.

احتمال شکست از نقاط بالا، نشاندهنده ادامه رشد و فرصت بهتری برای خریداران به منظور عبور از سطح ۰.۰۰۰۰۴۵ دلار و حتی رسیدن به نقطه ۰.۰۰۰۰۵ دلار ارائه خواهد شد.

در مورد شاخص‌های فنی، یک فیلم سبز در نمودار روزانه نشان می دهد که روند کلی این ارز صعودی است. اما متقاطع نزولی بین MACD و خطوط سیگنال نشان دهنده انگیزه فروشنده برای روند کوتاه‌مدت است.

منبع:  coingape.com


بیشتر بخوانید:

تیم خبری
تیم خبری
من زهرا هستم. کارشناسی کامپیوتر خوندم. من حدود 4 سال است که با مارکت ارز های دیجیتال آشنا شدم. و ترجیح دادم به دنبال کردن اخبار کریپتو. همچنین عاشق نقاشی و هنر هستم
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده