آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

پیش بینی تحلیلگر کریپتو: قیمت شیبا اینو به بالای ۰.۰۰۰۰۱ دلار می رسد!

پیش بینی تحلیلگر کریپتو: قیمت شیبا اینو به بالای ۰.۰۰۰۰۱ دلار می رسد!

به گزارش زوم ارز، بعد از ماه‌ها تجربه رشد آهسته، توکن بومی Shiba Inu  شروع به حرکت در موج بازار گاوی کرده و قیمت آن افزایش یافته است. با دستاوردهای جدید در این زمینه، یک تحلیلگر کریپتو اوج‌های جدیدی را برای این ارز دیجیتال با مضمون سگ پیش‌بینی کرده است و قیمت SHIB را به ۰.۰۰۰۰۱ دلار تخمین زده است.

بیشتر بخوانید: جهت مطالعه اخبار ارز دیجیتال کلیک نمایید.

تحلیلگر مسیر صعودی را برای شیبا اینو پیش بینی می کند

تحلیل‌گر و سرمایه‌گذار کریپتو به نام SHIB Knight در روز دوشنبه به X رفت تا درباره تغییرات اخیر قیمت SHIB بحث کند. اخیراً، این توکن با مضمون سگی شاهد افزایش قابل توجهی در قیمت بوده است و به مرز قیمت ۰.۰۰۰۰۱ دلار نزدیک شده است.

براساس گزارش CoinMarketCap، SHIB در هفت روز گذشته تقریباً ۱.۳۲٪ سود داشته است و در زمان نگارش با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار معامله می‌شود.

SHIB Knight یک نمودار را به اشتراک گذاشت که حرکت قیمت SHIB/Tether را نشان می‌دهد. او فاش کرد که قیمت SHIB در نمودار دو ساعته دچار شکست فنی شده است، در حالی که بازار ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قرار داده است. این نشان می‌دهد که توکن Shiba Inu ممکن است پس از تجربه کاهش قابل توجه، با وجود اکوسیستم و جامعه پررونق خود، در مسیر بهبود قیمت قرار گیرد.

در ادامه، SHIB Knight نمودار دیگری را به اشتراک گذاشت که حرکت قیمت SHIB را با پیکانی که به سمت افزایش تا ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار نشان می‌دهد، نشان می‌دهد. تحلیلگر کریپتو پیش‌بینی می‌کند که SHIB ممکن است در هر زمانی افزایش قیمت داشته باشد و پیشنهاد می‌دهد که سرمایه‌گذاران باید هوشیار باشند و چشم‌انداز صعودی کنونی این ارز دیجیتال را در نظر بگیرند.

قیمت SHIB در 0.00000899 دلار | منبع: SHIBUSD در Tradingview.com
قیمت SHIB در ۰.۰۰۰۰۰۸۹۹ دلار | منبع: SHIBUSD در Tradingview.com

 

تحلیلگر پیش بینی می کند SHIB تا ۰.۰۱ دلار افزایش یابد

تحلیلگر کریپتو به نام علی مارتینز، در پست X اعلام کرد که SHIB در حال آماده شدن برای یک صعود قابل توجه است که می‌تواند آن را به بالاترین حد بی‌سابقه برساند. او نموداری را که در ابتدا در TradingView منتشر شده بود، به اشتراک گذاشت و روند قیمت و حرکت SHIB را از نوامبر ۲۰۲۳ تا فوریه ۲۰۲۴ نشان داد.

این نمودار مناطق قرمز و سبز را در روند قیمت توکن Shiba Inu نشان می‌دهد. با تکیه بر تجزیه و تحلیل خود از این تغییرات قیمت، مارتینز پیش‌بینی کرد که ارزش SHIB می‌تواند تا ۰.۰۱۰ دلار یا به طور بالقوه بیشتر از آن به ۰.۰۱۱ دلار برسد. وقوع این رویداد می‌تواند نشان‌دهنده‌ی یک پیشرفت بالقوه برای این ارز دیجیتال باشد، زیرا SHIB تاکنون تنها به بالاترین قیمت ۰.۰۰۰۹ دلار دست یافته است.

منبع: newsbtc.com

تیم خبری
تیم خبری
من مریم هستم. مترجمی زبان انگلیسی خواندم. حدود 1 سال است به صورت تخصصی اخبار ارز های دیجیتال را ترجمه می کنم. دنبال کردن اخبار در حوزه رمز ارز های برام بسیار جذاب و هیجان انگیز است.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده