آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

باری دیگر؛ قیمت بیت کوین به ۷۰۰۰۰ دلار رسید!

باری دیگر؛ قیمت بیت کوین به ۷۰۰۰۰ دلار رسید!

به گزارش زوم ارز، تنها چند روز پس از شکستن رکورد قیمت در سال ۲۰۲۱، بیت کوین در اوایل جمعه به قیمت ۷۰,۰۹۹ دلار رسید و به رکورد قبلی ۶۹,۳۲۴ دلار افزایش یافت. این ارز دیجیتال پیشرو ارزش بازار را به ۴ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته داشته است.

پس از یک روز وحشیانه در سه شنبه گذشته، که بیت کوین سرانجام از سطح ۶۹,۰۰۰ دلار عبور کرد ولی سپس سقوط کرد، این ارز به سرعت جایگاه خود را بازیافت کرد و به قیمت ۶۶,۰۰۰ دلار بازگشت. در ماه گذشته، بیت کوین بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته و از اکتبر گذشته قیمت آن دو برابر شده است.

یکی از عوامل مهم افزایش اخیر، هیجانات مربوط به تایید ماه ژانویه از ETF بیت‌کوین در بورس بوده است. این صندوق‌ها به تازگی حجم معاملات روزانه میلیاردها دلار را شکسته‌اند.

همچنین نقش مهمی در افزایش اخیر، انتظارات نصف کردن ماه آینده دارد. در این رویداد، مقدار بیت کوین به عنوان پاداش به استخراج‌کنندگان بیت‌کوین به نصف کاهش می‌یابد، که می‌تواند رشد عرضه در گردش را کند که این نیز معمولاً بر قیمت بیت کوین تأثیر گذار است. این حوادث به نظر می‌رسد که باعث افزایش قیمت بیت کوین شده و اوج جدیدی را در مسیر آن ترسیم کرده است.


منبع: decrypt.co

تیم خبری
تیم خبری
من متین هستم، کارشناس ارشد مالی. عاشق تکنولوژی و بازار های مالی هستم. حدود 2 سال است که در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین فعالیت دارم. عاشق ورزش و بازی های کامپیوتری هستم.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده