آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

تحلیلگر افزایش انفجاری ۴۳۳% شیبا اینو تا ۰.۰۰۰۱۵۵۳ دلار پیش بینی کرد.

تحلیلگر افزایش انفجاری ۴۳۳% شیبا اینو تا ۰.۰۰۰۱۵۵۳ دلار پیش بینی کرد.

به گزارش زوم ارز، علی‌رغم روند نزولی، یک تحلیلگر برجسته ارزهای رمزنگاری استدلال کرده است که Shiba Inu همچنان در مسیر قیمتی فراتر از بالاترین قیمت خود باقی می‌ماند و صراحتاً پرتاب موشک انفجاری ۴۳۳% را هدف قرار می‌دهد، به $۰.۰۰۰۱۵۵۳.

در هفته‌های اخیر، شیبا اینو از نیروهای نزولی تسلیم شده است و بیش از ۳۰ درصد به پایین‌ترین سطح ۰.۰۰۰۰۲۷۸۶ دلار رسیده است. در حالی که سقوط قیمت به دلیل اصلاح قیمت بیت‌کوین است، شیبا اینو هنوز به طور قابل توجهی بهبود نیافته است. قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته کاهش ۴ درصدی را حفظ کرده است و ارزش بازار آن ۰.۰۰۰۰۲۹۱ دلار است.

در همین حال، ناظران برجسته بازار مانند جاون مارکس معتقدند که فاز صعودی شیبا اینو هنوز در حال انجام است و فعالان بازار می‌توانند به زودی منتظر پرتاب موشک باشند. اوایل این ماه اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: جهت مطالعه اخبار ارز دیجیتال کلیک نمایید.

پرتاب موشک شیبا اینو به زودی

در به‌روزرسانی اخیر در X، مارکس هدف دیرینه خود ۰.۰۰۰۰۸۱ دلار را برای Shiba Inu تکرار کرد. این تحلیلگر خاطرنشان کرد که از زمانی که برای اولین بار هدف را در حدود سپتامبر ۲۰۲۳ صادر کرد، SHIB شاهد افزایش ۵۳۱ درصدی بوده است.

با این حال، او تاکید کرد که سود پایین می‌ماند زیرا هدف شکست او برای شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۸۱ دلار باقی می‌ماند.

از زمان تجزیه و تحلیل پیوست و اصلی‌تر، قیمت‌های $SHIB استحکام عظیمی را نشان می‌دهند که تقریباً ۵۳۱% افزایش یافته است، اما این قیمت‌ها را می‌توان برای رشد حتی بیشتر تنظیم کرد!

در تاریخ ۵ مارس، قیمت دارایی به ۰.۰۰۰۰۴۵۳۴ دلار رسید، با این حال این افزایش در بازارهای نزولی کاهش یافت. با توجه به قیمت حدودی ۰.۰۰۰۰۲۹۱ دلار، برآورد شده است که دارایی بتواند با ۱۴۷٪ سود اضافی در روزهای آینده به قیمت ۰.۰۰۰۱۵۵۳ دلار برسد. از طرفی، یک تحلیلگر معتقد است که قیمت ممکن است به ۰.۰۰۰۰۸۱ دلار برسد. این قیمت‌ها از جمله بالاترین قیمت‌هایی بوده که Shiba Inu در فصل صعودی سال ۲۰۲۱ به آن دست یافته است.

با توجه به نظرات مارکس، افزایش قیمت SHIB به ۰.۰۰۰۰۸۱ دلار ممکن است مناطق قیمتی جدیدی را به وجود آورد و احتمالا به ۰.۰۰۰۱۵۵۳ دلار برسد که قبل از آن هرگز دیده نشده بود. بر اساس محاسبات، این افزایش به معنای بازگشت سرمایه ۴۳۳ درصدی برای سرمایه‌گذاران Shiba Inu است. به همین دلیل، فعالان بازار کریپتو با اشتیاق منتظر هستند تا SHIB از این آستانه عبور کند در این فصل صعودی.

منبع: thecryptobasic.com


بیشتر بخوانید:

تیم خبری
تیم خبری
من ابوالفضل هستم. عاشق ترید ارز های دیجیتال. البته ترید از طریق اخبار. من با دنبال کردن اخبار رمز ارز ها، با پروژه های خوب و مناسب آشنا می شوم و در زمان مناسب توکن آن پروژه را خریداری می کنم.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده