آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

۱۱۸.۴ میلیون DOGE به Robinhood ارسال شد!

۱۱۸.۴ میلیون DOGE به Robinhood ارسال شد!

به گزارش زوم ارز، پلتفورم Whale Alert، که تراکنش‌های بزرگ ارزهای دیجیتال را ردیابی می‌کند، اعلام کرد که بیش از صد میلیون Dogecoin به پلتفرم سرمایه‌گذاری Robinhood واریز شده است.

در طول ۴۸ ساعت گذشته، شماری از تراکنش‌های بزرگ انجام شده، که حدود ۲۰۰ میلیون DOGE به Robinhood منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: جهت مطالعه اخبار ارز دیجیتال کلیک نمایید.

۲۰۰ میلیون DOGE به Robinhood سپرده شد و مشکوکی برانگیز الون ماسک

توییت‌ها نشان می‌دهند که مقادیر زیادی از رمزارزها به ارزش‌های مختلف به Robinhood ارسال شده‌اند، که ممکن است برای فروش آنها باشد.

الون ماسک از پرداخت‌های احتمالی DOGE برای تسلا خبر می‌دهد

ایلان ماسک در یک سخنرانی اخیر اعلام کرد که ممکن است DOGE برای پرداخت‌های تسلا استفاده شود.

تسلا در حال بررسی پذیرش پرداخت های DOGE برای خودروهای الکتریکی خود است. ماسک فاش کرده است که ممکن است در آینده این کار را انجام دهند. او به جامعه تکرار کرد که معتقد است DOGE واحد پول مردم است، زیرا بسیاری از کارگران تسلا اغلب از او می‌خواهند به جای بیت کوین از Dogecoin حمایت کند. ماسک اظهار داشت که برای او این شواهد کافی برای تایید عمومی این ارز دیجیتال است. او گفت که بیت کوین متعلق به ثروتمندان است، در حالی که DOGE هنوز برای کارگران عادی مقرون به صرفه است.

این اظهارات ماسک منجر به افزایش نزدیک به ۱۷ درصدی Dogecoin بین پنجشنبه و جمعه شد. با این حال، کاهش قابل توجهی به دنبال داشت، همانطور که اغلب در زمانی که ماسک DOGE را پمپ می‌کند، اتفاق می‌افتد و تا کنون، قیمت میم کوین ۱۵ درصد کاهش یافته است، با ۰.۱۶۲۱ دلار معامله می‌شود.

منبع: u.today


بیشتر بخوانید:

تیم خبری
تیم خبری
من مریم هستم. مترجمی زبان انگلیسی خواندم. حدود 1 سال است به صورت تخصصی اخبار ارز های دیجیتال را ترجمه می کنم. دنبال کردن اخبار در حوزه رمز ارز های برام بسیار جذاب و هیجان انگیز است.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده