آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

آیا تایید ETF بیت کوین (BTC) هنگ کنگ به بازپس گیری ۷۰۰۰۰ دلار کمک می کند؟

آیا تایید ETF بیت کوین (BTC) هنگ کنگ به بازپس گیری ۷۰۰۰۰ دلار کمک می کند؟

به گزارش زوم ارز،به دلیل تغییرات اخیر، قیمت بیت کوین (BTC) در حال تغییر و کسب پشتوانه برای بهبود است که یک رویداد بزرگ در روز دوشنبه اتفاق افتاد.

آیا این واقعه منجر به افزایش قیمت بیت‌کوین به ۷۰،۰۰۰ دلار و حتی به حداکثر ممکن خود از آن بالاتر شود؟

بیت کوین در هنگ کنگ تاییدیه پیدا کرد

قیمت بیت کوین شاخص هایی از بهبود را نشان داد زیرا بزرگترین ارز دیجیتال جهان در هنگ کنگ مورد پذیرش قرار گرفت. در تاریخ ۱۵ آوریل، این کشور برنامه های بیت کوین نقطه ای و ETF های اسپات اتریوم را تأیید کرد و به دومین منطقه در جهان پس از ایالات متحده تبدیل شد.

با توجه به اهمیت این رویداد، تایید آن بهبود بالقوه را تسریع می‌کند. هنگ‌کنگ از جمله کشورهای پیشرو در پذیرش است، که این موضوع باعث تبدیل آن به یک رویداد پرشیان برای بیت‌کوین شده است.

احتمالاً با وارد شدن ETF های بیت کوین به بازار هنگ کنگ، انباشت در سرمایه گذاران بیشتر می شود. موسسات به نظر می رسد بیشتر به بیت کوین علاقه دارند و در جریان ورودی به ETF ها میزان سرمایه گذاری بیشتری را ثبت کرده اند نسبت به خروجی.

آیا تایید ETF بیت کوین (BTC) هنگ کنگ به بازپس گیری 70000 دلار کمک می کند؟

قدرت آن در رابطه با خطر نیز قابل ملاحظه است، زیرا این شاخص تا راهنمایی اعتماد سرمایه گذاران بیت کوین در بازه زمانی طولانی با ارزش نسبت به برداشتن تا مقداری کوین های موجود اندازه گیری می کند. این نقشه طرح نمایی می کند که به چه اندازه فشار خرید و فروش ممکن است طی الگوهایی که در گذشته شکل گرفته اند، اعمال شود.

آیا تایید ETF بیت کوین (BTC) هنگ کنگ به بازپس گیری 70000 دلار کمک می کند؟

با توجه به واقعیت که این اندیکاتور در منطقه سبز قرار دارد، اعتماد سرمایه‌گذاران به بیت‌کوین بسیار بالا است و این ارز دیجیتال به عنوان یک دارایی جذاب از نظر ریسک و پاداش شناخته می‌شود. به همین دلیل، این انباشت می‌تواند به عنوان یک معیار مهم برای تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران در زمینه سرمایه‌گذاری در آینده تلقی شود.

این باعث می‌شود قیمت بیت‌کوین به سرعت بازیابی یابد.

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین: مراقب بالاترین قیمت جدید باشید

قیمت بیت کوین اغلب در بازه ۷۱,۸۰۰ تا ۶۳,۷۰۰ دلار ثابت می‌ماند و در یک ماه و نیم گذشته، این محدوده به عنوان سطوح مقاومت و پشتیبانی تایید شده است، آنها به عنوان موانع اساسی شناخته شده‌اند.

این موضوع آنها را به چالش می‌کشاند، اگرچه احتمالاً BTC باید تلاش کند تا اخبار تأیید ETF هنگ کنگ را شکست دهد و آینده خود را تضمین کند.

بنابراین، افزایش قیمت بیت کوین ۸.۲۹ درصد به رالی اشاره دارد و این امکان را بوجود می‌آورد که بیت کوین قیمت بالاترین تاریخ خود را برسی دهد.

آیا تایید ETF بیت کوین (BTC) هنگ کنگ به بازپس گیری 70000 دلار کمک می کند؟

 

با این حال، در صورتی که ادغام دوباره ایجاد شده و در آزمون نهایی سطح حمایت ۶۳۷۰۰ دلاری شکست بخورد، احتمال سقوط قیمت بیت‌کوین به سطح حمایتی ۶۱۸۰۰ دلار وجود دارد. از دست دادن این سطح، ترند صعودی را بی‌مورد خواهد کرد و ممکن است باعث کاهش بیشتر قیمت شود.


منبع: beincrypto.com

تیم خبری
تیم خبری
من ابوالفضل هستم. عاشق ترید ارز های دیجیتال. البته ترید از طریق اخبار. من با دنبال کردن اخبار رمز ارز ها، با پروژه های خوب و مناسب آشنا می شوم و در زمان مناسب توکن آن پروژه را خریداری می کنم.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده