آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

حالا که بیت کوین از ۵۰۰۰۰ دلار فراتر رفته، چه اتفاقی می افتد؟

1707815131-5ae3158765afd00c17061bce4f3dc84a70afa52c.jpg

حالا که بیت کوین از ۵۰۰۰۰ دلار فراتر رفته، چه اتفاقی می افتد؟

به گزارش زوم ارز، بیت‌کوین امروز از سطح ۵۰,۰۰۰ دلار عبور کرد و از آن زمان تاکنون در نزدیکی این سطح کلیدی و روانی در حال نوسان است.

اکنون که بیت‌کوین، به عنوان ارز دیجیتال پرارزش‌ترین جهان با ارزش بازاری بیش از ۵۰,۰۰۰ دلار، به قیمتی بالاتر از آن رسیده است (که برای اولین بار از سال ۲۰۲۱ است)، چندین تحلیلگر در مورد عوامل کلیدی این موضوع تحلیل‌هایی ارائه داده‌اند. این عواملی که معامله‌گران باید در مرحله بعدی تماشا کنند.

برت سیفلینگ، مشاور سرمایه‌گذاری در Gerber Kawasaki Wealth، می‌گوید: “بیت‌کوین هنوز هم مورد علاقه سرمایه‌گذاران است، بخصوص پس از تایید ETF که باعث جلب توجه عمومی جدید در صنعت شد.” او با اشاره به رویداد آینده که نرخ عرضه جدید شبکه بیت‌کوین را به نصف کاهش می‌دهد، می‌نویسد: “کاتالیزور اصلی بعدی نصف‌سازی است که باید در چند ماه آینده رخ دهد.” سیفلینگ تاکید می‌کند: “سرمایه‌گذاران تمایل دارند این تحولات اصلی مانند نصف‌سازی را به عنوان تحولات مثبت ببینند، به خصوص که کاهش عرضه بیت‌کوین را که به دلیل استخراج کنندگان بیت‌کوین وارد بازار می‌شود، به همراه دارد.”

اسکات ملکر، یک سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال و میزبان پادکست The Wolf Of All Streets، همچنین در مورد تحولات عمده‌ای که معامله‌گران باید تماشا کنند، صحبت می‌کند. او می‌نویسد: “بیت‌کوین در حال حاضر در محدوده‌ای معامله می‌شود و فشار فروش کند شده GBTC را جذب می‌کند و منتظر نصف‌سازی در ماه آوریل است.”

پس از ارائه تفسیر فوق‌الذکر که بر تحولات اساسی متمرکز بود، سیفلینگ تغییر داد و برخی از سطوح کلیدی حمایت و مقاومت را که ناظران بازار باید نظارت کنند، شناسایی کرد. او می‌گوید: “سرمایه‌گذاران باید مراقب باشند که آیا بیت‌کوین می‌توتواند سطح ۵۰,۰۰۰ دلار را به عنوان سطح حمایت نگه دارد و از آنجا به سمت بالا حرکت کند. همچنین باید مراقب باشند که آیا بیت‌کوین می‌تواند سطح ۶۰,۰۰۰ دلار را به عنوان سطح مقاومت بشکند و به سمت سطح‌های بالاتر حرکت کند.

با این حال، همیشه باید توجه داشت که بازار بیت‌کوین بسیار پویا و نامطمئن است و قیمت آن ممکن است به طور ناگهانی تغییر کند. بنابراین، معامله‌گران باید دقت کنند و با مدیریت ریسک مناسب و استفاده از روش‌های تحلیلی مناسب، به تصمیم‌گیری‌های خود بپردازند.

منبع: forbes.com

تیم خبری
تیم خبری
من محمد هستم. و حدود 3 سال است که در حوزه اخبار ارز های دیجیتال فعالیت دارم، بنده مترجمی خوندم. و ترجیح میدم تایم زیادی از روز را به مطالعه مقالات و اخبار ارز های دیجیتال بپردازم.

با معامله در این صرافی ها می توانید تجربه خرید و فروش خوبی را تجربه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معرفی صرافی های برتر خارجی

آخرین مقالات منتشر شده