آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

نیم نگاهی به بازار: سیگنال نزولی شیبا اینو پس از رد شدن از ۰.۰۰۰۰۰۸۳۰ دلار 🎢

نیم نگاهی به بازار: سیگنال نزولی شیبا اینو پس از رد شدن از 0.00000830 دلار

نیم نگاهی به بازار: سیگنال نزولی شیبا اینو پس از رد شدن از ۰.۰۰۰۰۰۸۳۰ دلار 🎢

به گزارش زوم ارز، تحلیل‌گران ارزهای دیجیتال در وب‌سایت Coinidol.com اعلام کرده‌اند که پس از عبور از سطح ۰.۰۰۰۰۰۹۵۰ دلار، قیمت Shiba Inu (SHIB) در حال کاهش می‌باشد.

پیش‌بینی بلندمدت قیمت شیبا اینو: نزولی

با کاهش قیمت آلت‌کوین زیر خطوط میانگین متحرک، روند صعودی به پایان رسیده است. با خرید گاوهای نر، این نزول به سطح بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه متوقف شده است. در حال حاضر، Shiba Inu (SHIB) بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه قرار دارد، اما زیر میانگین متحرک ساده ۲۱ روزه معامله می‌شود. در لحظه نگارش این مقاله، با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۸۱۹ دلار معامله می‌شود. با این حال، شاخص قیمت نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال به احتمال زیاد به افت ادامه خواهد داد. در صورتی که خرس‌ها به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برسند، بازار به سمت ۰.۰۰۰۰۰۶۷۰ دلار کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل، آلت‌کوین در حال حرکت بین خطوط میانگین متحرک است تا زمانی که خطوط میانگین متحرک آن را عبور کنند.

تحلیل شاخص شیبا اینو

قیمت ارز دیجیتال در طول کاهش خود بین خطوط میانگین متحرک گیر کرده است. در ۲۱ نوامبر، حرکت مثبت SMA 50 روزه از ارزش ارزهای دیجیتال حمایت کرد و این باعث شد که قیمت در این نقطه متوقف شود. در حال حاضر، خطوط میانگین متحرک در نمودار ۴ ساعته در حال حرکت به سمت جنوب هستند که نشانگر ادامه کاهش است.

3a65cce8ec853c7b9f65f5cad45c60ecc64977b9

حرکت بعدی برای شیبا اینو چیست؟

خطوط میانگین متحرک مانع از رشد ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) شده‌اند. با توجه به این موضوع، قیمت ۰.۰۰۰۰۰۸۳۰ دلار به عنوان یک نقطه قابل انعطاف در نظر گرفته می‌شود. این ارز دیجیتال ممکن است برای چند روز دیگر بین خطوط میانگین متحرک حرکت کند. با این حال، احتمالاً SHIB به سمت نزولی حرکت خواهد کرد زیرا با مقاومت در بالاترین سطح اخیر روبرو است.

همانطور که در ۱۸ نوامبر گزارش داده شد، در ۱۱ نوامبر، قیمت SHIB قبل از سقوط به زیر مقاومت ۰.۰۰۰۰۰۹۱۰ دلار به بالاترین سطح ۰.۰۰۰۰۰۹۶۱ دلار رسید. اگر قیمت ارز دیجیتال بالاتر از خطوط میانگین متحرک باقی بماند، افزایش بیشتری قابل تصور است.

توجه: این تحلیل و پیش‌بینی نظرات شخصی نویسنده است و توصیه‌ای برای خرید یا فروش ارز دیجیتال نیست و نباید به عنوان تأییدیه CoinIdol.com تلقی شود. قبل از سرمایه‌گذاری، خوانندگان باید تحقیقات خود را انجام دهند.


منبع: coinidol.com

تیم خبری
تیم خبری
من زهرا هستم. کارشناسی کامپیوتر خوندم. من حدود 4 سال است که با مارکت ارز های دیجیتال آشنا شدم. و ترجیح دادم به دنبال کردن اخبار کریپتو. همچنین عاشق نقاشی و هنر هستم
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده