آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

نهنگ اتریوم با افزایش بیش از ۲۰۰۰۰۰% ذخایر اتریوم دوباره برمی‌گردد!🐋

1705399241-0dc3bacacd5ddaf9f69a3ae6a86ec1af57310fa9.jpg

نهنگ اتریوم با افزایش بیش از ۲۰۰۰۰۰% ذخایر اتریوم دوباره برمی‌گردد!

به گزارش زوم ارز، یک نهنگ اتریوم در مدت هشت سال و نیم به خواب فرو رفته بود. اما اخیراً بازگشته و ۲۰۰ اتریوم از کیف پولش که حدوداً ۵۰۰,۰۰۰ دلار ارزش داشت به بیرون برده است. ارزش توکن‌هایش هم پس از این عملیات بین ۲۰۰,۰۰۰ و ۶۰۰,۰۰۰ درصد افزایش یافته است.

براساس اطلاعات موجود در بازار، هنگامی که نهنگ برای اولین بار وجوه خود را دریافت کرد (۸.۵ سال قبل)، قیمت اتریوم بین ۰.۴۲ تا ۱.۳۱ دلار بود و اکنون به این میزان رسیده است. این افزایش به میزان قابل توجهی پس از آغاز عملکرکرد ETF اتر  در ایالات متحده رخ داده است.

آدرس یک ماینینگ غیرفعال که شامل ۲۰۰ اتریوم (به ارزش ۵۰۶,۱۴۰ دلار آمریکا) است، تازه‌ترین فعالیت خود را پس از ۸.۵ سال آغاز کرده است.

همانطور که گزارش شده است، قیمت اتریوم پس از تأیید تاریخی ETF‌های بیت کوین در ایالات متحده به مدت کوتاهی افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران در حال بررسی پتانسیل یک ETF نقطه‌ای برای اتر هستند.

چند شرکت قبلاً درخواست ثبت یک ETF نقطه‌ای برای اتر را در ایالات متحده داشتند. سهام Ark 21 و VanEck که در حال حاضر دارای ETF‌های بیت کوین خود در صرافی‌ها هستند، در ماه سپتامبر درخواست ثبت این وجوه را در SEC دادند. همچنین، BlackRock که هم اکنون iShares Bitcoin Trust را فهرست کرده است، در نوامبر برای فهرست کردن iShares Ethereum Trust ثبت نام کرده است.

طرفداران ETF ارزهای دیجیتال معتقدند که این صندوق‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاران نهادی و خرد را جذب کنند. زیرا به آنها اجازه می‌دهند بدون نیاز به مراجعه به یک صرافی متمرکز یا مدیریت کلیدهای خصوصی یک کیف پول رمزنگاری، در معرض دارایی اساسی قرار بگیرند.

افزایش قیمت اتریوم نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به این باور رسیده‌اند که این ارز دیجیتال به زودی شاهد راه‌اندازی ETF‌های نقطه‌ای خوبا توجه به ادامه متن قبلی، به نظر می‌رسد که افزایش قیمت اتریوم ناشی از امیدواری سرمایه‌گذاران به راه‌اندازی ETF‌های اتر در بازار است. ETF‌ها به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهند بدون نیاز به مدیریت کلیدهای خصوصی یا معامله در صرافی‌ها، در اتر سرمایه‌گذاری کنند. این باعث جذب سرمایه‌گذاری بیشتر و افزایش ارزش اتریوم می‌شود.

به عنوان یک مدل زبانی هوش مصنوعی، نمی‌توانم اطلاعات درست و قطعی در مورد رویدادهای آینده ارائه دهم. با این حال، احتمال راه‌اندازی ETF‌های اتر در آینده وجود دارد و ممکن است این رویداد تأثیر قابل توجهی بر قیمت اتریوم داشته باشد.

مهم است که به‌روزرسانی‌های بازار را دنبال کنید و اطلاعات خود را از منابع قابل اعتماد و معتبر بدست آورید تا تصمیمات سرمایه‌گذاری خود را انجام دهید.


منبع: cryptoglobe.com

 

تیم خبری
تیم خبری
من حامد هستم و 5 سال در حوزه اخبار ارز های دیجیتال فعالیت دارم. روزانه اخبار اقتصادی و مالی و همچنین کریپتو را دنبال می کنم. فردی ماجراجو و پیگیر هستم.

با معامله در این صرافی ها می توانید تجربه خرید و فروش خوبی را تجربه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معرفی صرافی های برتر خارجی

آخرین مقالات منتشر شده