آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

هدف بیت کوین رسیدن به ۸۰ هزار دلار است

دیوید گوخنشتین مدیرعامل پروتکل PAC دیدگاه خود را در مورد آخرین وضعیت بیت کوین در توییتر با مردم به اشتراک گذاشت.

به طور خاص، گوخنشتین اصلاح قیمت فعلی بازار را بسیار ضروری برای ادامه روند افزایش قیمت پادشاه ارز های دیجیتال می‌داند.

توجه داشته باشید که در زمان نگارش این خبر بیت کوین طی ۷ روز اخیر ۳.۳ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد و زیر سطح قیمتی ۳۳ هزار دلار قرار دارد و اینکه در آینده به ۸۰ هزار دلار برسد شاید کمی بعید بنظر برسد اما کارشناسان بر این موضوع باور دارند.

کاهش قیمت بیت کوین نشان دهنده این است که نهنگ های این رمز ارز دیگر اعتقادی به آن نداشتند و دارایی دیجیتال خود را در حجم زیادی به فروش رساندند و پس از آنها موسسات و در نهایت سرمایه گذاران خرد بیت کوین های خود را به فروش رساندند.

با این وجود گوخنشتین که یکی از حامیان سرسخت بیت کوین است و بارها از آن دفاع کرده باور دارد که به دنبال عالی سازی اقتصاد جهانی، بیت کوین وسیله مناسبی برای پس انداز کردن پول است.

گوخنشتین انتقادات شدیدی نسبت به بانک ها داشت و به تازگی در توییت خود گفت که بانک ها برای خود بیت کوین خریداری می‌کنند ولی مصرف کنندگان خود را از این موضوع منع می‌کنند.

دیوید گوخنتشین بار ها به دنبال کنندگان خود پیشنهاد کرد که از لایت کوین و رمز ارز DGB به عنوان وسیله ای برای پرداخت های خود استفاده کنند، همچنین این سرمایه گذار با تجربه بارها توکن XRP را تحسین کرده و حتی یکبار گفت که کسانی که از این رمز ارز انتقاد می‌کنند، روزی از آن استفاده خواهند کرد.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


بیشتر بخوانید:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده