آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

نهنگ ها همچنان به خرید بیت کوین ادامه می‌دهند

نهنگ ها همچنان به خرید بیت کوین ادامه می‌دهند

به گزارش زوم ارز اوایل امروز پادشاه ارز های دیجیتال یعنی بیت کوین به اوج قیمت خود طی سی روز اخیر رسید و اوج قیمتی که روز قبل در سطح قیمتی ۴۳۹۰۰ دلار ثبت کرده را نابود کرد و هم اکنون در سطح قیمتی ۴۴۳۴۴ قرار دارد و پیش از آن نهنگ های بیت کوین بیش از ۱۱۱۲۰۰ واحد بیت کوین بین کیف پول های ناشناس خود جا به جا کردند.

در همین حال، گزارشی که از سوی یکی از شرکت های تجزیه و تحلیل ارائه شده است نشان می‌دهد که شبکه بیت کوین برای اولین بار از اکتبر ۲۰۲۰ در وضعیت سود قرار گرفته است.

ربات ردیاب دنیای ارز های دیجیتال یعنی Whale Alert که وضعیت نهنگ های بیت کوین را دنبال می‌کند ۹ تراکنش بزرگ بیت کوین را مشاهده کرده که در هر کدام بین ۱۰۲۰۰ الی ۱۰۴۰۰ واحد بیت کوین جا به جا شده است.

در این ۹ انتقال در مجموع ۱۱۱۲۹۲ واحد بیت کوین از سوی نهنگ ها جا به جا شد و این رقم معادل حدوداً ۵ میلیارد دلار آمریکا در قیمت فعلی بیت کوین است.

در زمان نگارش این مقاله قدیمی ترین ارز دیجیتال جهان از مقاومت بسیار سنگین ۴۴ هزار دلار عبور کرد و هم اکنون در سطح قیمتی ۴۴۳۴۴ دلار قرار دارد و گاو ها بسیار خوب عمل کردند.

در روز جمعه ۶ آگست شرکت تجزیه و تحلیل داده ها یعنی سانتیمنت گزارش داد که نهنگ های بیت کوین که از ۱۰۰ الی ۱۰ هزار واحد بیت کوین در اختیار دارند در حال حاضر تقریباً ۵۰ درصد از کل بیت کوین های موجود را تصاحب کرده‌اند.

بنا به نموداری از لکس موسکوفسکی مدیر ارشد فناوری موسکوف کپیتال ارائه شد، شاخص NUPL (خالص سود و زیان تحقق نیافته) تعدیل شده توسط بیت کوین برای اولین بار از اکتبر سال گذشته شروع به حرکت در منطقه سبز کرده است.

این شاخص نشان دهنده این است که کل شبکه بیت کوین در حال حاضر در وضعیت سود قرار دارد یا برعکس و اگر شاخص سبز باشد این بدان معناست که شبکه در وضعیت سود خالص قرار دارد.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


بیشتر بخوانید:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده