آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

بک لاگ تراکنش های بیت کوین از ۴۰۰۰۰۰ گذشت

بک لاگ تراکنش های بیت کوین از ۴۰۰۰۰۰ گذشت

بک لاگ تراکنش های بیت کوین از ۴۰۰۰۰۰ گذشت

به گزارش زوم ارز،

دو هفته پیش، تراکنش های تایید نشده BTC به زیر ۳۰۰۰۰۰ کاهش یافت. با این حال، آنها از آن زمان به بعد رشد کردند و از مرز ۴۰۰۰۰۰ فراتر رفتند. در حالی که میانگین کارمزد شبکه زیر ۱ دلار باقی مانده است، از ۶ آگوست، از ۰.۷۷ دلار در نوسان است و تنها دو روز بعد در ۸ آگوست به ۲.۵۹ دلار در هر تراکنش می رسد. در حال حاضر، میانگین کارمزد تراکنش در حدود ۰.۰۰۰۰۳۲ BTC است که معادل ۰.۸۳۶ دلار در هر انتقال است. 

تجمع تراکنش‌های بیت‌کوین تا ۲ هفته به ۱۰۰۰۰۰ انتقال معلق افزایش می‌یابد

مجموعه تراکنش‌های بیت‌کوین، که اغلب به عنوان ممپول شناخته می‌شود، شاهد افزایشی از کمتر از ۳۰۰۰۰۰ تراکنش تایید نشده در ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۳ به رقم خیره کننده ۴۱۱۵۴۴ تراکنش در انتظار تایید تا ۲۰ آگوست ۲۰۲۳ بود.

داده ها نشان می دهد که ۱۲۴ بلوک، یا بیش از ۲۳۸ مگابایت فضای بلوک، برای مقابله با این افزایش نیاز است. قابل توجه است که میانگین زمان بلوک در روز یکشنبه به ۹ دقیقه و ۴۰ ثانیه رسید و نرخ هش بالا رفت.

در ساعت ۹:۰۰ صبح به وقت شرقی آن یکشنبه، هش ریت به آرامی با سرعت ۴۱۱.۸۲ اگزاهش در ثانیه (EH/s) حرکت کرد. با توجه به زمان‌های بلوک سریع همراه با هش ریت بسیار بالا، تنظیم سختی برای افزایش ۵.۱۰ درصدی آماده می‌شود و آن را به بالای آستانه ۵۵ تریلیون می‌رساند.

آمار Mempool.space در 20 اوت 2023.
آمار Mempool.space در ۲۰ اوت ۲۰۲۳.

این تراکنش های معوقه هم از طریق نقل و انتقالات مالی منظم انجام شده روزانه و هم حجم مداوم کتیبه های Ordinal ایجاد می شود. در روز ۲۰ آگوست، کتیبه های معمولی از مرز ۲۵ میلیون نفر گذشت. تنها در روز یکشنبه، در مجموع ۲۳۴۱۲۰ کتیبه در سراسر شبکه مخابره شد.

در مقایسه، روز قبل، ۱۹ اوت، ۳۰۰۶۵۳ کتیبه ساخته شد. و اگرچه شور و شوق برای NFT های مبتنی بر بیت کوین از نظر حجم فروش کاهش یافته است، تولید کتیبه ها تزلزل ناپذیر و بی وقفه باقی مانده است. در این گزارش، میانگین کارمزد تراکنش برابر با ۰.۰۰۰۰۳۲ BTC، معادل ۰.۸۳۶ دلار است که منبع آن از bitinfocharts.com است.

از ۸ آگوست تا ۱۲ آگوست، هزینه های بیت کوین از معیار ۱ دلار فراتر رفت و به ۲.۵۹ دلار در هر تراکنش رسید. کارمزد میان رده ۰.۰۰۰۰۰۸۴ BTC یا ۰.۲۲ دلار برای هر تراکنش تعیین شده است. قابل ذکر است، آگوست با افزایش متوسط ​​کارمزد تراکنش به ۱.۱۴ دلار در ۸ آگوست رسید.

متوسط ​​کارمزد در bitinfocharts.com دقیقاً منعکس کننده کارمزد با اولویت بالای mempool.space است که از ۲۰ آگوست به ازای هر انتقال ۰.۲۶ دلار ثبت می شود. تجزیه و تحلیل معیارهای ماه های اخیر نشان می دهد که ماینرها در تلاش برای کاهش تعداد فزاینده تراکنش های تایید نشده هستند که منجر به این امر می شود. به عقب ماندگی مداوم.

درباره تراکنش‌های تایید نشده رو به رشد بیت کوین چه فکر می‌کنید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.


منبع: news.bitcoin.com

تیم خبری
تیم خبری
من زهرا هستم. کارشناسی کامپیوتر خوندم. من حدود 4 سال است که با مارکت ارز های دیجیتال آشنا شدم. و ترجیح دادم به دنبال کردن اخبار کریپتو. همچنین عاشق نقاشی و هنر هستم
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده