آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

با کاهش BTC به ۲۶۰۰۰ دلار، شاخص بیت کوین از “خنثی” به “ترس” تغییر می کند.

با افزایش نرخ هش درآمد بیت کوین به ازای هر تراهش به پایین ترین حد خود نزدیک می شود

با کاهش BTC به ۲۶۰۰۰ دلار، شاخص بیت کوین از “خنثی” به “ترس” تغییر می کند.

به گزارش زوم ارز، CoinGecko گزارش کرده است که شاخص ترس و طمع بیت کوین ارزش خود را تغییر داده و از “خنثی” به “ترس” تغییر کرده است. این به دلیل سقوط قیمت ارز دیجیتال پرچمدار جهانی بود، یعنی بیت کوین۰ به سطح ۲۶۰۰۰ دلار بازگشت زیرا نتوانست بالاتر از مرز ۲۸۰۰۰ دلاری که اخیراً بازپس گرفته شده است نگه داشته شود.

اکنون، پس از به‌روزرسانی اخیر، شاخص ۴۰ را نشان می‌دهد. وقتی بیت‌کوین وارد قلمرو «ترس» می‌شود، ممکن است نشان‌دهنده این باشد که معامله‌گران فرصت خرید پیدا می‌کنند و ممکن است قیمت بعداً با افزایش روبرو شود. وقتی شاخص “طمع” را نشان می دهد، این ممکن است به این معنی باشد که بیت کوین در آستانه اصلاح قیمت آتی است.

بیت کوین به ۲۶۰۰۰ دلار باز می گردد

اخیراً، زمانی که Grayscale در پرونده مربوط به امتناع SEC از بررسی اجازه دادن به Grayscale برای تبدیل بیت کوین تراست خود به بیت‌کوین ETF نقطه‌ای، بیت کوین را شکست داد، به تازگی به سطح ۲۷۰۰۰ دلار باز می‌گردد. p>

پیروزی شرکت به این معنا نیست که BTC Trust به صورت خودکار به ETF تبدیل می شود. با این حال، این پیروزی قانونی هم قیمت و هم قیمت بیت کوین را در کل بازار ارزهای دیجیتال افزایش داده است.

پیروزی Grayscale در دادگاه دوشنبه گذشته اتفاق افتاد و بیت کوین را به خط قیمتی ۲۸۰۰۰ دلار رساند که نزدیک به ۸ درصد افزایش یافت. در عرض یک هفته، ۲.۴۸ درصد کاهش یافت و به تدریج به ۲۷۰۰۰ دلار کاهش یافت. طی ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین ۵.۳۷ درصد دیگر کاهش یافت و به ۲۶۰۰۰ دلار رسید، و سپس امروز به منطقه ۲۵۵۰۰ دلار کاهش یافت، جایی که در حال حاضر در حال تبادل است.


منبع: u.today

تیم خبری
تیم خبری
من شیما هستم. مترجمی زبان انگلیسی خواندم. به صورت تخصصی اخبار ارز های دیجیتال را دنبال و ترجمه می کنم. دنبال کردن اخبار در حوزه رمز ارز های برام بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

با معامله در این صرافی ها می توانید تجربه خرید و فروش خوبی را تجربه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معرفی صرافی های برتر خارجی

آخرین مقالات منتشر شده