آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

گزارش: ETF های بیت کوین با ۵۰% اندازه صندوق های ETF طلا فراتر می روند و قیمت آن به ۶۳۰۰۰ دلار می رسد.

1709195507-b8e109290dc42e740e78bf6a911c8b9b68fe58c3.webp

گزارش: ETF های بیت کوین با ۵۰% اندازه صندوق های ETF طلا فراتر می روند و قیمت آن به ۶۳۰۰۰ دلار می رسد.

به گزارش زوم ارز، تجمیع های اخیر نشان داده‌اند که سرمایه‌گذاری در ETF بیت‌کوین در بورس بیت‌کوین در ایالات متحده به طور قابل توجهی از سرمایه‌گذاری در ETF‌های طلا فراتر رفته است. با قیمت بیت‌کوین که به بیش از ۶۳,۰۰۰ دلار رسیده است، در حال حاضر ۵۱.۵ درصد از اندازه ETF‌های طلا را پشت سر گذاشته است.

به گزارش etfdb.com، در حال حاضر ۱۹ ETF طلا در ایالات متحده با سرمایه‌گذاری ۹۲.۱ میلیارد دلار مواجه هستند. اما در مقابل، ETF‌های بیت‌کوین در ایالات متحده دارای ۷۴۶,۶۰۰ بیت‌کوین با سرمایه‌گذاری تجمعی هستند. با افزایش قیمت بیت‌کوین به ۶۳,۶۳۶ دلار در اوایل امروز، ارزش این سرمایه‌ها به بیش از ۴۷.۵ میلیارد دلار رسیده است.

این رشد قابل توجه در سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین ETF پس از تایید بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در هفته‌های گذشته، نشان از شناخت و تأیید بیت‌کوین به عنوان یک کالای سرمایه‌گذاری مهم است.

اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ، همچنین پیش‌بینی کرده است که در کمتر از دو سال آینده، صندوق‌های بیت‌کوین قادر خواهند بود تا از ETF‌های طلا پیشی بگیرند.

لری فینک، مدیرعامل بلک‌راک، نیز نظریه بالچوناس را تأیید کرده و بیان کرده است که بیت‌کوین به عنوان “طلای دیجیتال” عمل می‌کند و به عنوان پوششی در برابر تورم و کاهش ارزش پول مورد توجه قرار می‌گیرد.

امروز، بیت‌کوین به قیمت ۶۳,۶۳۶ دلار رسید و در عرض یک ساعت با افتی حدود ۶.۴ درصدی به حدود ۵۹,۵۰۰ دلار رسید. اما بعد از آن، بازار دوباره جذب خریداران شد و بیت‌کوین به بالای ۶۱,۳۰۰ دلار بازگشت. این نشان‌دهنده استقامت و جذابیت بیت‌کوین در بازار است.


منبع: cryptobriefing.com

 

تیم خبری
تیم خبری
من شیما هستم. مترجمی زبان انگلیسی خواندم. به صورت تخصصی اخبار ارز های دیجیتال را دنبال و ترجمه می کنم. دنبال کردن اخبار در حوزه رمز ارز های برام بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

با معامله در این صرافی ها می توانید تجربه خرید و فروش خوبی را تجربه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معرفی صرافی های برتر خارجی

آخرین مقالات منتشر شده