آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

کوین سونسون: عواملی که به ورود بیت کوین به محدوده ۶۰۰۰۰ دلار کمک می‌کنند.

1706790755-65de72e2ac627dca6d11d8cd370acdbdbd1a0748.jpg

کوین سونسون: عواملی که به ورود بیت کوین به محدوده ۶۰۰۰۰ دلار کمک می‌کنند.

به گزارش زوم ارز، کوین سونسون، یک تحلیلگر و معامله گر ارزهای دیجیتال، باور دارد که بیت کوین ممکن است در آینده نزدیک روند صعودی خود را شروع کند.

سونسون به ۷۱۶۰۰ مشترک یوتیوب خود می‌گوید که اگر بیت کوین هفتگی بتواند بالاتر از منطقه مقاومتی حدود ۴۴۰۰۰ دلار بسته شود، این می‌تواند باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتال پرچمدار با بیش از ۴۰٪ از سطح فعلی شود.

وی می‌گوید: “اگر بیت کوین هفتگی بتواند بالاتر از منطقه مقاومت بسته شود، این نشان می‌دهد که بازار در حال حمایت از صعودی شدن است و بالانس گاوها در حال تملک بازار است، که این ما را به سمت یک روند صعودی هدایت می‌کند.”

سونسون توضیح می‌دهد که اگر این اتفاق رخ دهد و قیمت بیت کوین در نهایت به سمت سقف بالاتری حدود ۴۹۰۰۰ دلار برود، ممکن است به مدت یک هفته، دو هفته یا حتی سه هفته طول بکشد. اگر به این سطح برسیم و به واقعیت بپیوندد که قیمت بتواند آن را شکست دهد، در این صورت تمامی موقعیت‌های کوتاه بازمانده نقدینگی محبوس خواهند شد، زیرا دیگر راهی برای آنها باقی نمی‌ماند و قیمت بالای سقف فتیله قرار دارد و همه موقعیت‌های آنها در معرض خطر قرار می‌گیرند و جایی برای پنهان شدن ندارند.

این تحلیل به نتیجه می‌رسد که قیمت می‌تواند به بیش از ۶۰۰۰۰ دلار برسد که هدف نهایی این تنظیم نقدینگی به دام افتاده برای طرف صعودی است.

یوتیوب: کوین سوانسون
یوتیوب: کوین سوانسون

سونسون همچنین تاکید می‌کند که وجود چندین عامل دیگر نیز به نفع سوگیری صعودی برای بیت‌کوین است.

وی می‌گوید: “اگر نتوانیم سقف ۴۹۰۰۰ دلار را شکست دهیم، واقعاً هیچ راهی برای پیشروی وجود ندارد. اما اگر موفق به این کار شویم، احتمالاً به ما شتاب قوی‌ای می‌دهد، زیرا وقتی عوامل متعددی در یک حرکت بزرگ نقش دارند، بسیاری از ناکارآمدی‌ها در بازار ایجاد می‌شود…”

وی بیان می‌کند که این حرکت بزرگ که می‌تواند با فاصله ۴۹۰۰۰ دلاری اتفاق بیفتد، توسط عوامل زیادی آغاز می‌شود و به آسانی می‌تواند ما را به سمت هدفی حدود ۶۰۰۰۰ دلار سوق دهد.

سونسون همچنین به یک عامل روان‌شناختی اشاره می‌کند که به نفع صعودی بیت‌کوین است. وی می‌گوید: “یک عامل دیگر که در ذهنم می‌رود، عاملی روان‌شناختی است و آن این است که بیشتر مردم می‌خواهند قبل از نصف شدن سرمایه‌گذاری کنند. هر کسی که با بیت‌کوین آشنا است، درباره نصف شدن می‌داند و احتمالاً می‌خواهد قبل از این رویداد سرمایه‌گذاری کند.”

در زمان نگارش این مقاله، بیت‌کوین با قیمت ۴۲۵۰۰ دلار معامله می‌شود.


منبع: dailyhodl.com

تیم خبری
تیم خبری
من shlhk هستم. عاشق ترید ارز های دیجیتال. البته ترید از طریق اخبار. من با دنبال کردن اخبار رمز ارز ها، با پروژه های خوب و مناسب آشنا می شوم و در زمان مناسب توکن آن پروژه را خریداری می کنم.

با معامله در این صرافی ها می توانید تجربه خرید و فروش خوبی را تجربه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معرفی صرافی های برتر خارجی