آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

سود ۳۰ هزار درصدی یک سرمایه گذار NFT

سود 30 هزار درصدی یک سرمایه گذار NFT

سرمایه گذاری که یک توکن NFT را از هنرمند محبوب دنیای دیجیتال یعنی بیپل به قیمت ۹۶۹ دلار خریداری کرد و در ابتدا امیدوار بود که سرمایه اش ظرف دو سال دو برابر شود اکنون توکن های او ۳۰۰ هزار دلار ارزش دارند.
ادوارد فیرچیلد یکی از بنیان گذاران شرکت  THC Design که در لس آنجلس مستقر است فاش کرد که وی به صورت تصادی یک توکن  NFT از هنرمند مشهور دیجیتال یعنی بیپل خریداری کرده و از زمانی که در دسامبر این توکن را خرید دچار افزایش قیمت ۳۰ هزار درصدی شده است.
فیرچیلد این ماجرا را برای نشریه بیزنس اینسایدر در ۱۴ مارچ تعریف کرد و خاطرنشان کرد که با وجود اینکه از مدت ها قبل طرفدار بیپل بوده و کار های او را دنبال می‌کرده است اما هیچ شناختی در مورد توکن های NFT نداشته و علاوه بر شناخت ولی اعتقاد زیادی هم به این توکن ها نداشته است.
“من اصلاً نمی‌دانستم که NFT چیست و هرگز نام آنها را نشنیده بودم، من حتی به ذهنم خطور نمی‌کرد که یک سرمایه گذاری ۹۶۹ دلاری طی سه ماه به حدوداً ۳۰۰ هزار دلار برسد.”
فیرچیلد به یاد آورد که او به صورت تصادفی در دسامبر سال گذشته یک ویدیو از هنرمند دیجیتال یعنی بیپل در اینستاگرام دیده است. علی‌رغم شک و تردید هایی که به این توکن ها داشت ولی در نهایت بخاطر علاقه خود به بیپل یکی از آثار او را خرید.
فیرچیل قطعه  The Infected Culture از بیپل را با قیمت فقط ۹۶۹ دلار خریداری کرد، این اثر هنری دارای گواهی اصالت و یک نمونه مو از بیپل می‌باشد.
در حالی که این سرمایه گذار حدس می‌زد که شاید طی چند سال آینده بتواند این اثر هنری را با سود ۱۰۰ درصدی به فروش برساند ولی او از رونق اخیر بازار NFT بی اطلاع بود.
در طی سه ماه به نظر می‌رسد ارزش این دارایی تقریباً ۳۰ هزار درصد افزایش یافته و نسخه دیگری از همین قطعه هنری در تاریخ ۲۶ فوریه به قیمت ۲۸۸ هزار دلار به فروش رفت.
این سرمایه گذار قصد دارد در زمانی که این اثر هنری به قیمتی فراتر از ۱.۶ میلیون دلار رسید آنرا به فروش برساند.
در تاریخ ۱۱ مارچ بیپل آخرین قطعه هنری خود را با قیمت ۶۹ میلیون دلار به فروش رساند و رکورد فروش توکن های NFT را جا به جا کرد.
به نظر شما قیمت توکن آقای ادوارد فیرچیلد به ۱.۶ میلیون دلار خواهد رسید یا هیجانات مربوط به توکن های NFT خنثی می‌شوند؟
منبع: cointelegraph


گزیده اخبار

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده