آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

پیش‌بینی تحلیلگران Bitfinex درباره بیت کوین: روند صعودی در سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد یافت!🤩

نظر 2024 برای بیت کوین از سوی تحلیلگران Bitfinex: "این داده ها نشان می دهد که ما در روند صعودی هستیم و ادامه خواهد داشت!"

پیش‌بینی تحلیلگران Bitfinex درباره بیت کوین: روند صعودی در سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد یافت!

به گزارش زوم ارز، با نزدیک شدن به سال جدید، تحلیلگران بازار بیت کوین اعتقاد دارند که روند صعودی این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد یافت. گروهی از تحلیلگران در Bitfinex نیز به این پیش‌بینی پیوسته‌اند.

با توجه به گزارش اخیر Bitfinex Alpha، تحلیلگران اعلام کردند که داده‌ها نشان می‌دهد ما در یک بازار صعودی قرار داریم و این روند در سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت. آنها انتظار دارند با ادامه این روند، ارزش کل بازار رمزارزها و تعداد کاربران آنها افزایش یابد.

بنابراین، تحلیلگران توقع دارند که ارزش کل بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۴ بین ۱.۶ تریلیون دلار تا ۳.۲ تریلیون دلار حرکت کند و تعداد دارندگان رمزارزهای جهانی از ۵۷۵ میلیون به ۸۵۰ تا ۹۵۰ میلیون نفر افزایش یابد.

علاوه بر این، تحلیلگران Bitfinex بر اساس برخی اطلاعات زنجیره‌ای اظهار داشتند که بیت کوین و سایر رمزارزها از دوران نزولی خارج شده و وارد یک روند صعودی شده‌اند. این تحلیلگران معتقدند که افزایش قیمت‌ها نشانگر قوی صعودی است.

علاوه بر این، تحلیلگران بیان کردند که وجود شاخص ترس و طمع به سمت طمع، دلیل دیگری بر صعودی بودن بازار است. آنها پیش‌بینی می‌کنند که این شاخص در سال ۲۰۲۴ به سمت طمع شدید حرکت کند و به طور طبیعی برای مدت طولانی در سمت طمع باقی بماند. این به این معناست که در این بازار صعودی، شاهد اوج قیمت بیت کوین خواهیم بود.

تحلیلگران همچنین اشاره کردند که تأیید ETF‌های بیت کوین یکی از نشانه‌های صعودی بودن بازار است. آنها معتقدند که تأیید این ETF‌ها سبب ورود سرمایه‌گذاران نهادی بیشتر به بازار بیت کوین و رمزارزهای دیگر خواهد شد. این تمرکز سرمایه‌گذاران بر روی بیت کوین به افزایافزایش قیمت کمک می‌کند.

همچنین، تحلیلگران بر اساس آخرین اندیکاتور رویداد نصف شدن بیت کوین در سال ۲۰۲۴ نیز تحلیل می‌کنند. آنها معتقدند که سرمایه‌گذاران به دلیل رویداد نصف شدن، انتظار افزایش قیمت بیت کوین را دارند که به طور مثبت بر قیمت تأثیر می‌گذارد. این انتظار همچنین باعث افزایش قیمت بیت کوین خواهد شد.

به طور خلاصه، تحلیلگران بازار Bitfinex واکنش مثبتی نسبت به صعود بیت کوین در سال ۲۰۲۴ دارند. آنها بر اساس تحلیل‌ها، اطلاعات زنجیره‌ای، شاخص ترس و طمع، تأیید ETF‌ها و رویداد نصف شدن بیت کوین، به ادامه روند صعودی و افزایش قیمت‌ها در بازار رمزارزها اعتقاد دارند.


منبع: en.bitcoinsistemi.com

تیم خبری
تیم خبری
من زهرا هستم. کارشناسی کامپیوتر خوندم. من حدود 4 سال است که با مارکت ارز های دیجیتال آشنا شدم. و ترجیح دادم به دنبال کردن اخبار کریپتو. همچنین عاشق نقاشی و هنر هستم

با معامله در این صرافی ها می توانید تجربه خرید و فروش خوبی را تجربه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معرفی صرافی های برتر خارجی