آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

تحلیل مینا MINA

تیم زوم ارز تحلیل ارز دیجیتال MINA را برای شما عزیزان به صورت ماهانه به روز رسانی می کند تا بتوانید در معاملات خود از این تحلیل استفاده نمایید. همچنین می توانید برای مشاهده تمامی اطلاعات این رمز ارز، به صفحه قیمت ارز دیجیتال در پایگاه جامع اطلاع رسانی زوم ارز مراجعه کرده و تمامی اطلاعات قیمت MINA را مشاهده کنید.

تحلیل مینا MINA در تاریخ ۱۵ تیر ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی مینا MINA امروز ۱۵ تیر ۱۴۰۲

 

رمز ارز MINA در طی روند نزولی بازار و فشار فروش بالایی که در هفته های گذشته روی بازار بود، کف قیمتی جدیدی در محدوده ۰.۴۰ دلار ثبت کرد. اما قیمت این ارز مدت زیادی زیر کف قبلی نماند و بازگشت سریعی را شاهد بودیم. همچنین سطوحی که روی نمودار از تحلیل های قبلی در نظر گرفته شده بود، مجددا تبدیل به حمایت شد و قیمت این ارز با واکنش مثبت به این سطوح، رشد خوبی داشت. هنوز مقاومت خط روند نزولی به عنوان مقاومت داینامکی روی نمودار می تواند مانع از رشد بیشتر قیمت شود. این مقاومت، با محدوده استاتیک ۰.۵۲ الی ۰.۵۳ دلار همپوشانی دارد و تنها در صورت شکست این دو محدوده با هم می توانیم انتظار تغییر روند را در تایم روزانه داشته باشیم.

در بازه زمانی ۴ ساعته یک حمایت مهم در محدوده ۰.۴۸ الی ۰.۴۷ دلار برای این ارز در نظر گرفته شده، که با تقاضای خوبی همراه شده است. بنابراین در صورت شکست مقاومت ها و صعودی شدن روند، رشد قیمت می تواند تا محدوده هدف ۰.۶۴ دلار ادامه داشته باشد.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل مینا MINA امروز 19 خرداد 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل مینا MINA امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل مینا MINA در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲

رمز ارز MINA بعد از اینکه چند بار به مقاومت محدوده ۰.۸۷ الی ۰.۹۳ دلار برخورد کرد، واکنش منفی نشان داد و روند میان مدت آن نزولی شد. به مدت تقریبا یک ماه در محدوده ۰.۵۵ دلار روند رنجی به خود گرفت و اخیرا در طی یک ماه گذشته روند نزولی آن ادامه پیدا کرد و قیمت آن به محدوده حمایت ۰.۵۰ دلار برگشته است. فشار فروش هنوز در این ارز بالاست و پتانسیل برخورد به حمایت ATL در محدوده ۰.۴۴ الی ۰.۴۰ دلار وجود دارد.

روند این ارز در تایم فریم روزانه نزولی است و به تازگی از یک کانال رنج خارج شده است. بنابراین کف کانال شکسته شده در محدوده ۰.۵۳ دلار به عنوان اولین مقاومت مهم در تایم فریم روزانه پیش روی قیمت قرار دارد. از طرفی به دلیل فشار فروش بالا در میان مدت، اگر واکنش مثبت خوبی به حمایت های رسم شده مشاهده شود، احتمال تشکیل روند رنج بزرگ روی حمایت ATL بالا خواهد رفت. اگر شرایط بازار مساعد شود، این سطوح می توانند نواحی تقاضای خوبی برای میان مدت در نظر گرفته شوند و اهداف میان مدت مدت هم در محدوده ۱ دلار خواهد بود.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل مینا MINA امروز 18 خرداد 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل مینا MINA امروز ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل تکنیکال ارز مینا MINA امروز 25 اسفند 1401
تحلیل تکنیکال ارز مینا MINA امروز ۲۵ اسفند ۱۴۰۱

تحلیل مینا MINA در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱

رمز ارز MINA در بلند مدت روند آن نزولی بوده است. این ارز در اواخر سال ۲۰۲۲ با رسیدن به یک ناحیه حمایتی قوی در محدوده ۰.۴۰ الی ۰.۴۴ دلار، روند نزولی آن کاملاً متوقف شد، و تقاضای بسیار خوبی در این ارز صورت گرفت. با افزایش تقاضا، قیمت از کانال نزولی خارج شد، و تا مقاومت محدوده ۱.۲۰ الی ۱.۳۳ دلار رشد داشت.

این رشد بسیار خوب شرایطی را برای تغییر روند قیمت این ارز در تایم فریم هفتگی فراهم کرده است، اما رشد قیمت به زمان بیشتری احتیاج دارد. واکنش‌های مثبت خوبی به سقف کانال شکسته شده ثبت شده است، و این حمایت داینامیک تاکنون دو بار مانع از ریزش‌های شدید شده است. در تایم فریم روزانه نیز روند صعودی و در موج اصلاحی می‌باشد. پس می‌توانیم با در نظر گرفتن فیبوناچی اصلاحی، محددوه های احتمالی واکنشی را شناسایی کنیم. خط نارنجی رنگ محدوده ۰.۷۸۶ فیبوناچی می‌باشد، و تا زمانی که این حمایت حفظ شود، روند روزانه نزولی نخواهد شد.

اما در تایم فریم ۴ ساعته روند قیمت این ارز به دلیل فشار خرید هفته گذشته مجدداً صعودی شده است، و مقاومتی که در محدوده ۰.۵۰ فیبوناچی و در قیمت ۰.۷۲۵ دلار در نظر گرفته شده است، اکنون به حمایت تبدیل شده و مانع از اصلاح بیشتر قیمت شده است. این تغییر روندهای پی در پی موجب رنج شدن روند این ارز شده است، و ممکن است تا زمان مشخص شدن ادامه وضعیت بازار شاهد روند رنجی از این ارز باشیم. در حال کلی اگر مقاومت پیش رو شکسته شود، هدف بعدی خریداران در محدوده رند ۱ دلار و سقف قبلی در محدوده ۱.۲۰ الی ۱.۳۳ دلار خواهد بود.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل مینا MINA امروز 25 اسفند 1401 بازه زمانی 4 ساعته
تحلیل مینا MINA امروز ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ بازه زمانی ۴ ساعته
تیم تحلیلگر
تیم تحلیلگر
تحلیلگر بازار های مالی و تخصص اصلی بنده روی ارز های دیجیتال است.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده