آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

تحلیل لیدو LDO

تحلیل لیدو

تیم زوم ارز تحلیل ارز دیجیتال LDO را برای شما عزیزان به صورت ماهانه به روز رسانی می کند تا بتوانید در معاملات خود از این تحلیل استفاده نمایید. همچنین می توانید برای مشاهده تمامی اطلاعات این رمز ارز، به صفحه قیمت ارز دیجیتال در پایگاه جامع اطلاع رسانی زوم ارز مراجعه کرده و تمامی اطلاعات قیمت LDO را مشاهده کنید.

لیست عناوینی که در این مقاله برای شما زوم ارزی عزیز آماده کرده ایم:

تحلیل لیدو LDO امروز ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل ویدئویی لیدو LDO امروز ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

عرض احترام خدمت شما دوستان عزیز زوم ارزی امیدوارم که حالتون عالی باشه ،با تحلیل ارز لیدو LDO در تایم فریم هفتگی کنارتان هستیم. خدمتتان عرض کردیم که روند این ارز صعودی بوده چرا که کف بالاتر از کف قبلی و سقف بالاتر از سقف قبلی نیز هستیم و آن روند صعودی در ساختار یک کانال صعودی شکل گرفته است، که ما نیز یک کانال رسم کرده‌ایم.در ادامه گفتیم قیمت این ارز در موج جنبشیِ کانال صعودی قرار دارد و هدف اصلی آن را محدوده سقف کانال قرمز می‌دانیم و در ادامه گفتیم باکس قرمز به عنوان یک مقاومت مد نظر ما قرار دارد و در صورت تثبیت بالاتر از آن ناحیه هدف اصلی نیز فعال شده و در دسترس قرار می‌گیرد.
دوستان در حال حاضر همانطور که مشاهده می‌کنید تثبیتی بالاتر از باکس قرمز رخ نداده و مجدد قیمت وارد فاز اصلاحی شده است. دوستان نکته‌ای که می‌بایست به آن اشاره کنیم این است که با مشاهده الگوهای بازگشتی و صعودی ،مجدد انتظار داریم قیمت شروع به رشد کند و نکته پایانی اینکه محدوده کف کانال صعودی اهمیت بسیار بالایی را برای ما دارد و تا زمانی که حفظ شود، انتظار رشد قیمت را داریم.دوستان علاوه بر تحلیل این ارز می‌توانید تحلیل ارز فایل کوین FIL هم که امروز بر روی سایت زوم ارز قرار گرفته نیز مشاهده بفرمایید. لطفاً با کامنت‌هاتون از ما حمایت کنید و از این طریق به ما انرژی ببخشید. موفق و پرسود باشید.

تحلیل LDO امروز 21 فروردین 1403
تحلیل LDO امروز ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل لیدو LDO امروز ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی لیدو LDO امروز ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

عرض وقت بخیر خدمت شما دوستان عزیز زوم ارزی امیدوارم که حالتون عالی باشه ،با تحلیل ارز لیدو LDO در تایم فریم هفتگی کنارتان هستیم. خدمتتان عرض کردیم که روند این ارز صعودی بوده چرا که کف بالاتر از کف قبلی و سقف بالاتر از سقف قبلی نیز هستیم و آن روند صعودی در ساختار یک کانال صعودی شکل گرفته است، که ما نیز یک کانال رسم کرده‌ایم.در ادامه گفتیم قیمت این ارز در موج جنبشیِ کانال صعودی قرار دارد و هدف اصلی آن را محدوده سقف کانال قرمز می‌دانیم ،اما در دل این مسیر، یک کانال مینور و یک محدوده باکس قرمز به عنوان یک مقاومت مد نظر ما قرار دارد.
دوستان در حال حاضر قیمت در محدوده باکس قرمز قرار دارد و تا زمانی که بالاتر از آن ناحیه شاهد تثبیت قیمت نباشیم انتظار رشد بیشتر را نداریم اگر تثبیت رخ دهد، هدف اصلی بعنی سقف کانال در دسترس قرار می‌گیرد و نکته دیگر اینکه اگر ناحیه کف کانال مینور از دست برود ،روند صعودی می‌تواند مدتی متوقف شود.دوستان علاوه بر تحلیل این ارز می‌توانید تحلیل ارز فایل کوین FIL هم که امروز بر روی سایت زوم ارز قرار گرفته نیز مشاهده بفرمایید. لطفاً با کامنت‌هاتون از ما حمایت کنید و از این طریق به ما انرژی ببخشید. موفق و پرسود باشید.

تحلیل LDO امروز 22 اسفند 1402
تحلیل LDO امروز ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

تحلیل لیدو LDO امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی لیدو LDO امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

عرض ارادت خدمت شما دوستان عزیز زوم ارزی امیدوارم که حالتون عالی باشه ،با تحلیل ارز لیدو LDO در تایم فریم هفتگی کنارتان هستیم. همانطور که از روی چارت مشهوده ،روند این ارز صعودی بوده چرا که کف بالاتر از کف قبلی و سقف بالاتر از سقف قبلی نیز هستیم و آن روند صعودی در ساختار یک کانال صعودی شکل گرفته است، که ما نیز یک کانال رسم کرده‌ایم.
دوستان توجه داشته باشید که در حال حاضر قیمت این ارز در موج جنبشیِ کانال صعودی قرار دارد و هدف اصلی آن را محدوده سقف کانال قرمز می‌دانیم ،اما در طی مسیر، محدوده باکس قرمز به عنوان یک مقاومت مد نظر ما قرار دارد و به محض رسیدن قیمت به آن محدوده، شاهد اصلاح قیمتی نیز هستیم. نکته مهمی که می‌بایست آن را بدانید این است که کانال مینوری که رسم کرده‌ایم ،کف و سقف آن نقش حمایت و مقاومت را دارد و هم اکنون قیمت در ناحیه کف آن کانال واکنش نشان داده و در صورت رشد قیمت و بریک و شکست باکس قرمز به طرف بالا، هدف اصلی یعنی سقف کانال قرمز رنگ نیز در دسترس قرار میگیرد و اگر کف کانال مینور از دست رفت، تحلیلمان را آپدیت خواهیم کرد.دوستان علاوه بر تحلیل این ارز می‌توانید تحلیل ارز فایل کوین FIL هم که امروز بر روی سایت زوم ارز قرار گرفته نیز مشاهده بفرمایید. لطفاً با کامنت‌هاتون از ما حمایت کنید و از این طریق به ما انرژی ببخشید. موفق و پرسود باشید.

تحلیل LDO امروز 24 بهمن 1402
تحلیل LDO امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

تحلیل لیدو LDO امروز ۲۶ دی ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی لیدو LDO امروز ۲۶ دی ۱۴۰۲

عرض ارادت خدمت شما دوستان عزیز زوم ارزی امیدوارم که حالتون عالی باشه ،با تحلیل ارز لیدو LDO در تایم فریم هفتگی کنارتان هستیم. همانطور که از روی چارت مشهوده ،روند این ارز صعودی بوده و به همین منظور یک کانال صعودی هم رسم کرده‌ایم و در این ساختار، انتظار داریم که شاهد نوسان قیمت بین سقف و کف این کانال باشیم.
دوستان عزیز در حال حاضر قیمت در موج صعودی خود قرار دارد و هدف اصلی آن، ناحیه سقف کانال هفتگی می‌باشد اما در طول این مسیر محدوده باکس قرمز به عنوان یک مقاومت ماژور مد نظر ما قرار دارد و تا زمانی که قیمت از این ناحیه عبور نکند، رسیدن به هدف اصلی امکان‌پذیر نیست. در ادامه برای بررسی جزئیات بیشتر به تایم روزانه می‌رویم و در آنجا نیز توانستیم یک کانال صعودی در داخل کانال اصلی رسم کنیم. اگر توجه کنید می‌بینید که قیمت بعد از رسیدن به سقف این کانال واکنش نشان داده و شروع به اصلاح کرده است و اگر باکس قرمز به طرف پایین شکسته شود این اصلاح می‌تواند تا کف کانال ادامه داشته باشد. اما به یاد داشته باشید که روند اصلی صعودی بوده و کندل‌های قرمز ،موقتی و مینور هستند. دوستان عزیز لطفاً با کامنت‌هاتون از ما حمایت کنید، موفق و پرسود باشید.

تحلیل LDO امروز 26 دی 1402
تحلیل LDO امروز ۲۶ دی ۱۴۰۲

تحلیل لیدو LDO امروز ۲۸ آذر ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی لیدو LDO امروز ۲۸ آذر ۱۴۰۲

وقتتون بخیر باشه عزیزان زوم ارزی ارز ldo را در تایم فریم هفتگی مورد بررسی قرار داده‌ایم از سمت چپ که به چارت نگاه کنید ,می‌بینید که در یک روند نزولی بوده و اومده با ساختن یک کف بالاتر از کف قبلی و تشکیل یک سقف بالاتر از سقف قبلی یک روند صعودی به خود گرفته و ما یک ترند لاین صعودی رسم کردیم و آن را تبدیل به کانال صعودی کردیم، در حال حاضر در لگ اصلاحی قرار دارد و زمانی که ما کلوز قیمت را بالای خط قرمز رنگ داشته باشیم می‌توانیم بگوییم که اصلاح قیمت به پایان رسیده و انتظار داریم بعد از آن قیمت تا سقف کانال صعودی به رشد خود ادامه دهد.
نکته دیگر که می‌توان گفت، باکس سبز می‌باشد که نقش حمایت را برای ما ایفا می‌کند و تا زمانی که حفظ شود روند کاملاً صعودی می‌باشد در غیر این صورت تغییر روند را خواهیم داشت.

تحلیل LDO امروز 28 آذر 1402
تحلیل LDO امروز ۲۸ آذر ۱۴۰۲

تحلیل لیدو LDO امروز ۲۳ آبان ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی لیدو LDO امروز ۲۳ آبان ۱۴۰۲

رمز ارز LDO در تایم فریم روزانه پس از رشد خوبی که داشت به ناحیه عرضه روزانه قوی برخورد کرد و جلوی رشد این رمز ارز را گرفته است؛ یک ناحیه تقاضا دارد که نزدیک به آن است که حدود قیمت ۱.۹۴۰۴ دلار است که می‌تواند از این ناحیه به سمت بالا حرکت کند و دوباره به رشد خودش ادامه بدهد.
موفق و پر سود باشید.

تحلیل لیدو LDO امروز 23 آبان 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل لیدو LDO امروز ۲۳ آبان ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل لیدو LDO امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی لیدو LDO امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۲

 

رمز ارز LDO در یک ماه گذشته روند رنجی داشت. قیمت این ارز هم به سطوح حمایتی و هم به سطوح مقاومتی که برای آن در نظر گرفته بودیم واکنش نشان داده و آخرین واکنش مربوط به مقاومت محدوده ۱.۶۵ دلار است، که با سقف کانال نزولی همپوشانی دارد. این ارز مقاومت های بسیار زیادی بالای سر خود دارد و تا زمانی که شرایط کلی بازار مساعد و پایدار نباشد، نمی توانیم انتظار تغییر روند و رشد قیمت این ارز را داشته باشیم. از طرفی اگر فشار فروش در بازار ایجاد شود، قیمت ارز LDO می تواند با شکست کف کانال رنج، تا محدوده ۱.۱۸ الی ۱.۲۲ دلار کاهش داشت باشد و در واقع در تایم فریم هفتگی می تواند وارد اصلاح عمیق تری شود. برای کوتاه مدت تا زمانی که کندل روزانه زیر محدوده ۱.۴۹ دلار بسته نشود و فشار فروش نداشته باشیم، انتظار داریم که قیمت، این کانال رنج را حفظ کند.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل لیدو LDO امروز 25 مهر 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل لیدو LDO امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل لیدو LDO امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

رمز ارز LDO در یک ماه گذشته روند نزولی داشت، اما قدرت این روند نزولی به دلیل برخوردی که به حمایت رند محدوده ۱.۵۰ دلار داشته، کاهش زیادی پیدا کرده است. همچنین میدلاین کانال نزولی هم در واکنش مثبت هفته گذشته نقش مهمی ایفا کرده است. اگر قیمت این ارز بالای محدوده ۱.۶۵ دلار برگردد، می توانیم انتظار داشته باشیم که تغییر روند در تایم فریم ۴ ساعته صورت گرفته باشد. بنابراین در بهترین حالت ممکن می توانیم انتظار روند رنج از این ارز را داشته باشیم. اگر بازگشت قوی زیر محدوده ۱.۵۰ دلار مشاهده شود، فشار فروش می تواند قیمت این ارز به حمایت ۱.۲۰ دلار برساند. در این سطح تقاضای قوی تری می تواند صورت بگیرد.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل لیدو LDO امروز 28 شهریور 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل لیدو LDO امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل لیدو LDO امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی لیدو LDO امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

رمز ارز LDO دقیقا مطابق تحلیل قبلی پیش رفت و با توجه به نزولی بودن روند این ارز و از دست رفتن حمایت محدوده ۱.۸۸ دلار، ادامه روند نزولی داخل کانال تا محدوده دقیق ۱.۵۰ و ۱.۴۰ دلار را شاهد بودیم. با توجه به واکنش های مثبت خوبی که قیمت به این دو سطح حمایت نشان داده است، پتانسیل رشد بیشتر برای این ارز وجود ارد. اما به دلیل شرایط نزولی فعلی بازار ارزهای دیجیتال و جو منفی، باید در انتظار کاهش فشار فروش و تشکیل روند رنج قبل از رشد قیمت باشیم. البته احتمال حرکت های پامپی سریع هم وجود دارد. اما به دلیل شرایط مبهم بازار، ریسک بسیار زیادی دارد و باید در انتظار حرکت بعدی سرمایه گذاران اصلی باشیم. قیمت همچنان حمایت میدلاین کانال نزولی را حفظ کرده و با این شرایط می تواند تا سقف کانال نزولی رشد داشته باشد. نزدیک ترین مقاومت استاتیک هم در محدوده ۱.۷۱ الی ۱.۷۳ دلار در نظر گرفته شده است.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل لیدو LDO امروز 31 مرداد 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل لیدو LDO امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل لیدو LDO امروز ۳ مرداد ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی لیدو LDO امروز ۳ مرداد ۱۴۰۲

رمز ارز LDO در طی یک ماه گذشته داخل کانال رنج خود باقی ماند و از طرفی سقف کانال نزولی خود را به صورت فیک شکست. مقاومتی که در محدوده ۲.۳۲ الی ۲.۲۳ دلار برای این ارز در نظر گرفته شده بود، با واکنش منفی همراه بوده و هنوز این سطح شکسته نشده است. از طرف دیگر به دلیل فشار فروشی که در بازار به وجود آمده، پتانسیل کاهش قیمت تا کف کانال رنج مجددا به وجود آمده است. بنابراین اگر حمایت این ارز در محدوده ۲.۳۴ دلار شکسته شود، قیمت این ارز می تواند تا محدوده ای پایین تر از کف کانال یعنی محدوده ۱.۴۰ دلار کاهش داشته باشد و مجددا از این سطح انتظار واکنش مثبت داریم. به طور کلی دو حمایت مهم در نظر گرفته شده است، که می تواند با تقاضا همراه باشد. حمایت اول ۱.۵۵ دلار و حمایت دوم ۱.۴۰ دلار در نظر گرفته شده است.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل لیدو LDO امروز 3 مرداد 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل لیدو LDO امروز ۳ مرداد ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل لیدو LDO امروز ۶ تیر ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی لیدو LDO امروز ۶ تیر ۱۴۰۲

رمز ارز LDO در یک ماه گذشته روند رنجی داشت و قیمت آن در محدوده عدد رند ۲ دلار نوسان داشته است. این روند رنج ادامه دارد و هنوز نشانه ای از قدرت گرفتن یکی از طرفین معامله در نمودار دیده نشده است. در بازه زمانی روزانه می توانیم از نگاه دیگری، قیمت را داخل یک کانال نزولی در نظر بگیریم. حمایت های فعلی ارز LDO در محدوده های ۱.۶۸ الی ۱.۶۰ دلار و همچنین محدوده ۱.۵۰ دلار در نظر گرفته شده است. از بالا هم مقاومت محدوده ۲.۲۳ الی ۲.۳۲ دلار در محدوده سقف کانال در نظر گرفته شده است و شکست آن می تواند منجر به رشد قیمت تا محدوده ۳.۷۵ دلار شود. اما شکست حمایت های مشخص شده می تواند موجب اصلاح عمیق تر تا محدوده حمایت ۱.۲۰ دلار شود.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل لیدو LDO امروز تیر 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل لیدو LDO امروز تیر ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل لیدو LDO امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی لیدو LDO امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

رمز ارز LDO در طی یک ماه گذشته کاهش قیمت شدیدی داشت. این ارز همچنان به مقاومت خط روند نزولی خود واکنش منفی نشان می دهد و همزمان شدن این واکنش با اصلاح قیمت بیت کوین موجب برگشت قیمت به سمت حمایت رند ۲ دلار شد. در زمان نگارش این تحلیل، قیمت روی حمایت مهمی در محدوده ۱.۸۷ الی ۲ دلار قرار دارد، اما با توجه به روند نزولی کوتاه مدت بازار، احتمال شکسته شدن این حمایت بالا می باشد.

بنابراین حمایتی که در تحلیل های قبلی در محدوده ۱.۲۰ دلار در نظر گرفته شده بود، می تواند هدف اصلی فروشندگان این ارز باشد. محدوده دقیق این حمایت در قیمت ۱.۱۸ الی ۱.۲۴ دلار رسم شده است. از محدوده حمایت فعلی در صورتی که انتظار برگشت داشته باشیم، ابتدا باید قیمت بالای سطح ۲.۶ دلار برگشت داشته باشد، تا در پولبک ها، انتظار رشد بیشتر و حرکت به سمت مقاومت ۳ و ۳.۵ دلار ایجاد شود. در غیر اینصورت حمایت می تواند شکسته شود.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل لیدو LDO امروز 12 اردیبهشت 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل لیدو LDO امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل لیدو LDO امروز ۱۵ فروردین ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی لیدو LDO امروز ۱۵ فروردین ۱۴۰۲

رمز ارز LDO در تایم فریم هفتگی روند رنجی دارد. قیمت این ارز در زمان آغاز معاملاتش در محدوده رند ۸ دلار بود، که بعد از لیست شدن در صرافی، روند نزولی شدیدی را شروع کرد. ریزش قیمت دقیقاً تا محدوده ۰.۴۰ دلار ادامه داشت، و با رسیدن به حمایت‌های قوی، در این سطح افزایش تقاضای خیره کننده ای شکل گرفت.

همزمان با رسیدن بیت کوین به حمایت‌ها، رشد این ارز آغاز شد، و یک موج صعودی قوی با ۶۵۰ درصد افزایش قیمت را ثبت کرد. این بازگشت قوی منجر به رنج شدن روند این ارز در تایم فریم هفتگی شده است. ارز LDO در طی هفته‌های گذشته با حمایت خریدارانش مجدداً به سقف قبلی خود در محدوده رند ۳ دلار بازگشته است، و زیر این مقاومت یک روند رنج دیگر را در تایم فریم روزانه تشکیل داده است.

محدوده کانال رنجی که روی نمودار رسم شده در قیمت‌های ۲.۸۷ الی ۳.۷۰ دلار که مربوط به مقاومت هفتگی و محدوده ۱.۸۷ الی ۲ دلار که کف کانال رنج روزانه را تشکیل می‌دهد. همچنین یک خط روند نزولی بلند مدت شکسته شده است، و در تایم فریم هفتگی، الگوی سروشانه معکوس روی نمودار کاملاً مشخص می‌باشد.

بنابراین در صورتی که مقاومت هفتگی شکسته شود، و کندل های قوی بالای این ناحیه بسته شود، برای بلند مدت روند این ارز می‌تواند صعودی شده و اهداف بالایی را می‌توانیم در نظر بگیریم. اولین هدف بعد از شکست مقاومت در محدوده ۶ دلار خواهد بود.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل لیدو LDO امروز 15 فروردین 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل لیدو LDO امروز ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه
تیم تحلیلگر
تیم تحلیلگر
تحلیلگر بازار های مالی و تخصص اصلی بنده روی ارز های دیجیتال است.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده