آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

تحلیل فرکس شیر FXS

تیم زوم ارز تحلیل ارز دیجیتال FXS را برای شما عزیزان به صورت ماهانه به روز رسانی می کند تا بتوانید در معاملات خود از این تحلیل استفاده نمایید. همچنین می توانید برای مشاهده تمامی اطلاعات این رمز ارز، به صفحه قیمت ارز دیجیتال در پایگاه جامع اطلاع رسانی زوم ارز مراجعه کرده و تمامی اطلاعات قیمت FXS را مشاهده کنید.

تحلیل فرکس شیر FXS امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی فرکس شیر FXS امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۲

 

رمز ارز FXS در یک ماه گذشته رشد قیمت آن ادامه پیدا کرد و به محدوده سقف کانال نزولی رسید. این مقاومت با محدوده ۷ دلار استاتیک همپوشانی دارد و محل سیو سود خریداران کوتاه مدت و میان مدت می باشد. همانطور که مشاهده می کنید، شاهد اصلاح یا بازگشت قیمت به سمت حمایت های مشخص شده هستیم. حمایتی که در محدوده ۵.۹۰ دلار در نظر گرفته شده بود و می تواند با واکنش مثبت همراه باشد. اما با احتمال زیاد پتانسیل شکسته شدن دارد. بنابراین حمایت مطمعن تر و قوی تر در محدوده ۵.۶۳ دلار در نظر گرفته شده است. بنابراین با واکنش مثبت قیمت به این حمایت می توانیم انتظار رشد قیمت تا محدوده ۸ دلار را خواهیم داشت.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل فرکس شیر FXS امروز 27 تیر 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل فرکس شیر FXS امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل فرکس شیر FXS امروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی فرکس شیر FXS امروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

رمز ارز FXS در یک ماه گذشته روند نزولی آن ادامه داشته و قیمت با فشار فروشی که در مارکت به وجود آمد، داخل یک کانال نزولی به محدوده کف کانال رسیده است. محدوده واکنشی قوی در قیمت ۵ الی ۴.۵ دلار بوده است. اما شرایط تغییر روند در تایم روزانه هنوز مهیا نیست و نشانه های تغییر روند هم مشاهده نمی شود. مقاومت خط روند نزولی داخل کانل و مقاومت میدلاین کانال در محدوده ۶ دلار سطوحی هستند که در صورت برخورد قیمت به آنها می توانیم انتظار واکنش منفی داشته باشیم. مگر در صورتی که شرایط صعودی در بازار ادامه پیدا کند. حمایت های کوتاه مدت این ارز در محدوده های ۵ و ۴.۸ دلار در نظر گرفته شده است. برای ادامه رشد قیمت، مقاومت محدوده ۵.۸ الی ۶ دلار باید پر قدرت شکسته شود. در اینصورت هدف بعدی می تواند تا سقف کانال نزولی در محدوده ۷ دلار در نظر گرفته شود.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل فرکس شیر FXS امروز 30 خرداد 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل فرکس شیر FXS امروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل فرکس شیر FXS امروز ۲ خرداد ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی فرکس شیر FXS امروز ۲ خرداد ۱۴۰۲

رمز ارز FXS در طی یک ماه گذشته روند کاملا نزولی داشت. قیمت این ارز بعد از شکست حمایت کف کانال، دقیقا تا کف کانال ریزش داشت اما به این حمایت نزدیک قیمت رند ۶ دلار بود، واکنش مثبت نشان داد. بنابراین نشانه های تغییر روند در تایم فریم روزانه مشاهده شده است. این حرکت برگشتی، یک موج اصلاحی در روند نزولی بود، اما به دلیل واکنش قوی به قیمت ۶ دلار، احتمال حفظ این حمایت بالا رفته است. مخصوصا اینکه در محدوده این حمایت در گذشته، واکنش های قوی ثبت شده است. پولبک می تواند به محدوده ۶.۶۰ دلار واکنش مثبت به همراه داشته باشد. بنابراین اهداف کوتاه مدت و میان مدت این ارز در محدوده های ۷.۹۵، ۸.۲۵ و ۹.۱۰ و ۶.۶۵ دلار می تواند در نظر گرفته شود.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل فرکس شیر FXS امروز 2 خرداد 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل فرکس شیر FXS امروز ۲ خرداد ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل فرکس شیر FXS امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی فرکس شیر FXS امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

رمز ارز FXS در یک ماه گذشته با حمایت خریداران، از مقاومت خط روند نزولی عبور کرد و بالای قیمت رند ۸ دلار تثبیت شد. در ادامه رشد این ارز تا محدوده ۱۰.۹۰ دلار ادامه پیدا کرد و به دلیل اینکه قیمت در تایم فریم روزانه داخل موج اصلاحی می باشد، مجددا واکنش منفی مشاهده شد و خریداران زیادی سیو سود انجام دادند. حمایت دومی که در محدوده ۶.۸۰ الی ۷.۱۰ دلار در نظر گرفته شده بود، محدوده واکنشی قوی تری می باشد، و احتمال کاهش قیمت تا این سطح حمایت وجود دارد.

در محدوده فعلی می توانیم یک کانال صعودی کوتاه مدت در نظر بگیریم. کف کانال صعودی، قیمت ۸ دلار را نشان می دهد. بنابراین در صورت شکست این حمایت، قیمت می تواند به اندازه عرض کانال کاهش داشته باشد و این محدوده تقریبا با حمایت مشخص شده همپوشانی دارد. پس سطوح مشخص شده روی نمودار اگر نشانه های تغییر ساختار داشته باشند، می توانیم انتظار رشد قیمت و پایان اصلاح را داشته باشیم.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل فرکس شیر FXS امروز 5 اردیبهشت 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل فرکس شیر FXS امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل فرکس شیر FXS امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی فرکس شیر FXS امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲

رمز ارز FXS در طی یک ماه گذشته روند نزولی داشت، و با فشار فروشی که در بازار ایجاد شد، حمایت خود را در محدوده ۸.۲ الی ۸.۷ دلار شکست. اما محدوده حمایت دوم در قیمت ۶.۲ الی ۶.۶ دلار با واکنش دقیق و قوی همراه بود، و تقاضای ایجاد شده در این سطح موجب پامپ ۵۰ درصدی قیمت شد. قیمت این ارز هنوز در موج اصلاحی قرار دارد، و هنوز پتانسیل اصلاح تا محدوده رند ۷ دلار و تست مجدد شروع حرکت اسپایک صعودی را دارد. در تایم فریم ۴ ساعته روند قیمت هنوز نزولی است، و می ‌توانیم یک خط روند نزولی را به عنوان مقاومت رسم کنیم. در صورت شکست این مقاومت و مشاهده تغییر روند، بنابراین از محدوده حمایت مشخص شده انتظار رشد قیمت را در هفته جاری و هفته آینده داریم. اهداف کوتاه مدت این ارز در صورت واکنش مثبت به حمایت، در محدوده‌ های ۱۰، ۱۱.۴ و ۱۲ دلار در نظر گرفته شده است.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل فرکس شیر FXS امروز 8 فروردین 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل فرکس شیر FXS امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل فرکس شیر FXS امروز ۹ اسفند ۱۴۰۱

تحلیل ویدئویی فرکس شیر FXS امروز ۹ اسفند ۱۴۰۱

رمز ارز FXS در بلند مدت روند کاملاً رنجی دارد، و این روند رنج در بازه زمانی ماهانه و هفتگی کاملاً مشخص می‌باشد. این ارز در طی ریزش‌های شدیدی که در سال ۲۰۲۲ اتفاق افتاد، از محدوده ATH خود ریزش ۹۱ درصدی را ثبت کرد، و با برخورد به یک سطح حمایت بسیار قوی، بیش از ۸ ماه روی این حمایت باقی ماند. پس در تایم فریم روزانه روی این حمایت، کاملاً روند رنج را می‌توان مشاهده کرد.

سرانجام در دو ماه گذشته با رشدی که در بازار شاهد بودیم، قیمت این ارز هم در یک کندل یک ماهه، بیش از ۱۵۰ درصد افزایش یافت، و سقف کانال رنج را شکست. دلایل قدرتمند دیگری برای ایجاد تقاضا روی این سطح حمایت قوی وجود داشت، که موجب شد تا در تایم ماهانه واکنش قوی ایجاد شود. به عنوان مثال در تایم روزانه، حمایت محدوده ۳.۶۳ الی ۴.۱۷ دلار یک ناحیه تغییر روند در گذشته بود، که بازگشت به این سطح موجب ایجاد تقاضای خوبی شد.

طی دو ماه گذشته شرایط بسیار خوبی برای این ارز به وجود آمده است، و با شکست کامل مقاومت محدوده ۷.۱۵ الی ۸.۲۵ دلار، قیمت با فشار بالای خرید تا محدوده مقاومت ۱۳.۷۵ الی ۱۵ دلار رشد داشته است. این مقاومت هم در گذشته ناحیه تغییر روند بوده که فشار عرضه و کاهش شدید تقاضا موجب واکنش منفی به این سطح شده است. اکنون این ارز در تایم فریم پایین‌تر یعنی تایم ۴ ساعته روند رنجی به خود گرفته است، و سطوح مشخص شده با رنگ آبی سقف و کف کانال رنج را نشان می‌دهد. مقاومت در محدوده ۱۱.۳۷ الی ۱۱.۷۸ دلار و حمایت آن در محدوده ۹.۴۴ الی ۱۰.۰۰ دلار قرار گرفته است.

شکست هریک از سطوح می‌تواند موجب روند گرفتن این ارز در تایم فریم ۴ ساعته و ادامه نوسانات شود. اهداف کوتاه مدت با شکست هریک از سطوح، در نمودار مشخص می‌باشد. تنها نکته‌ای که باقی مانده، این است که اگر حمایت کانال شکسته شود، قیمت می‌تواند برای تست نقطه شروع بریک اوت یا اسپایک، تا محدوده ۷.۱۳ الی ۶.۷۵ دلار کاهش داشته باشد. از این ناحیه مجدداً انتظار یک واکنش مثبت قوی را داریم.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل فرکس شیر FXS امروز 9 اسفند 1401 بازه زمانی روزانه
تحلیل فرکس شیر FXS امروز ۹ اسفند ۱۴۰۱ بازه زمانی روزانه
تیم تحلیلگر
تیم تحلیلگر
تحلیلگر بازار های مالی و تخصص اصلی بنده روی ارز های دیجیتال است.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده