آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

تحلیل بیت دائو BIT

تیم زوم ارز تحلیل ارز دیجیتال BIT را برای شما عزیزان به صورت ماهانه به روز رسانی می کند تا بتوانید در معاملات خود از این تحلیل استفاده نمایید. همچنین می توانید برای مشاهده تمامی اطلاعات این رمز ارز، به صفحه قیمت ارز دیجیتال در پایگاه جامع اطلاع رسانی زوم ارز مراجعه کرده و تمامی اطلاعات قیمت BIT را مشاهده کنید.

تحلیل بیت دائو BIT امروز ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

رمز ارز BIT در طی هفته های گذشته واکنش خوبی به حمایت خود در محدوده ۰.۴۷ الی ۰.۴۸ دلار نشان داد و رشد ۱۱ درصد را ثبت کرد. بنابراین کانال رنج خود را حفظ کرده است و تا زمانی که حمایت خود را در محدوده ۰.۴۷ دلار حفظ کند، پتانسیل رشد خوبی خواهد داشت. البته در صورت شکست کف کانال رنج، می تواند به حمایت قوی تری در محدوده ۰.۴۱ دلار واکنش مثبت نشان دهد. برای بهتر در نظر گرفتن نوسانات این ارز، می توانیم تمام موج اصلاح در تایم هفتگی را داخل یک کانال نزولی در نظر بگیریم. در واقع اگر اصلاح در تایم هفتگی ادامه داشته باشد، قیمت می تواند تا میدلاین کانال کاهش داشته باشد و سپس از این سطح می توانیم انتظار واکنش خوبی داشته باشیم. در طی هفته های پیش رو انتظار داریم که از نظر زمانی اصلاح قیمت به پایان برسد و محددا روند صعودی شود.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل بیت دائو BIT امروز 16 خرداد 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل بیت دائو BIT امروز ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل بیت دائو BIT امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی بیت دائو BIT امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

رمز ارز BIT در طی هفته های گذشته روند رنجی داشت و قیمت این ارز، به دلیل فشار فروش در بازار دقیقا به محدوده حمایت ۰.۴۷ الی ۰.۴۸ دلار واکنش مثبت نشان داد. این محدوده حمایت دقیقا کف کانال رنج این ارز در تایم فریم روزانه را تشکیل داده است. تا زمانی که این ناحیه حمایت حفظ شود، پتانسیل رشد خوبی برای این ارز وجود دارد. در صورت تغییر روند بیت کوین در کوتاه مدت، می توانیم انتظار رشد قیمت این ارز را تا مقاومت سقف قبلی داشته باشیم.

اما در صورت شکست کف کانال رنج، قیمت می تواند به اندازه عرض کانال ریزش داشته باشد، که در اینصورت حمایت محدوده ۰.۴۰۶ الی ۰.۴۲۲ دلار برای این ارز به عنوان ناحیه واکنشی در نظر گرفته شده است. این محدوده با فیبوناچی اصلاحی در سطح ۵۰ درصد به دست آمده که یک بار واکنش قوی ۵۵ درصدی از آن مشاهده شده است. بنابراین برخورد مجدد هم می تواند واکنش به همراه داشته باشد. برای کوتاه مدت تا زمانی که کف کف کانال رنج با کندل نزولی قوی در تایم فریم روزانه شکسته نشود، می توانیم انتظار رشد قیمت را حداقل تا سقف کانال و حداکثر تا محدوده ۰.۶۸ دلار داشته باشیم.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل بیت دائو BIT امروز 19 اردیبهشت 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل بیت دائو BIT امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل تکنیکال ارز بیت دائو BIT امروز 23 اسفند 1401
تحلیل تکنیکال ارز بیت دائو BIT امروز ۲۳ اسفند ۱۴۰۱

تحلیل بیت دائو BIT امروز ۲۳ اسفند ۱۴۰۱

رمز ارز BIT در بلند مدت روند اصلاحی دارد، و داخل یک کانال نزولی قرار گرفته بود که با سه موج نزولی به یک حمایت در محدوده ۰.۳۰ دلار واکنش مثبت نشان داده است. همانطور که مشاهده می‌کنید، به تازگی و با حمایت خوب خریداران از این کانال خارج شده است. قیمت این ارز از سطح ۰.۸۸۶ فیبوناچی اصلاحی برگشت خوبی داشته است، و با توجه به تغییر روند آن در تایم فریم روزانه، پتانسیل‌های خوبی برای رشد قیمت این ارز به وجود آمده است.

یک مقاومت بسیار مهم در محدوده ۰.۶۳۷ الی ۰.۳۸۷ دلار در نظر گرفته شده است، که در گذشته محل تغییر روند در بازه زمانی روزانه بوده است، و توسط اندیکاتور اسمارت مانی مورد تایید می‌باشد. برخوردی که در چند هفته قبل به این مقاومت ثبت شده است، واکنش منفی قوی به همراه داشته است، و موج شده تا موج اصلی به پایان برسد، و اصلاح داشته باشیم.

دو سطح حمایت برای این ارز در نظر گرفته شده است. حمایت اول در محدوده ۰.۴۵ دلار قرار گرفته است، و یک بار واکنش مثبت به همراه داشته است. در زمان نگارش این تحلیل، فشار خرید موجب خروج قیمت از یک کانال نزولی کوتاه مدت و تغییر روند در تایم فریم ۴ ساعته شده است. چنانچه واکنش مثبت به محدوده ۰.۴۷۳ الی ۰.۴۸۰ دلار مشاهده شود، هدف کوتاه مدت در سقف قبلی خواهد بود. اما در صورت شکست حمایت، محدوده پایین‌تر در قیمت ۰.۳۵۵ الی ۰.۳۷۲ دلار برای این ارز به عنوان ناحیه واکنشی قوی‌تر در نظر گرفته شده است، که می‌تواند واکنش مثبت قوی تری داشته باشد.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل بیت دائو BIT امروز 23 اسفند 1401 بازه زمانی روزانه
تحلیل بیت دائو BIT امروز ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ بازه زمانی روزانه
تیم تحلیلگر
تیم تحلیلگر
تحلیلگر بازار های مالی و تخصص اصلی بنده روی ارز های دیجیتال است.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده