آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

بیت کوین به قیمت۱۴ هزار دلاری نزدیکتر می شود!

اخبار بیت کوین

افزایش حجم  معاملات و شکست بالای یک روند اصلی ، قیمت بیت کوین را در مسیر ۱۴۰۰۰ دلار قرار داده است.

با نزدیک شدن به تعطیلات آخر هفته ، به نظر می رسد قیمت Bitcoin (BTC) با عملکرد قابل توجهی  روند صعودی را طی می کند . معامله گران  یک تخمین های عالی  را به این واقعیت نسبت می دهند که به نظر می رسد BTC برای حمایت و جلوگیری از سقوط غیرمنتظره قیمت ، ۱۲ تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ دلار  را بدست آورده است .

قیمت بیت کوین

از امروز شواهد نشان از صعودی بودن بازارهای آتی را می دهد و به نظر می رسد ۴۵۰ میلیون دلار از بازارهای آتی از بین می رود.

در حال حاضر ، BTC بیش از ۱۳.۵ هزار دلار معامله می شود و نمودار ۴ ساعته نشان می دهد که این ارز  دیجیتال با پایین آمدن قیمت به محدوده محدودتری ، پایین و بالا می رود.

قیمت بیت کوین
حتی اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه باشد ، مشاهده مقداری  بین ۱۳،۵۰۰ تا ۱۲،۹۰۰دلار  از آخر هفته و اوایل هفته آینده  دور از انتظار نخواهد بود. اگر قیمت بیت کوین بتواند بالاتر از خط روند بالغ بر ۱۳،۶۲۰ دلار افزایش یابد ، فشار مجدد برای قیمت جدید ۲۰۲۰ تا بالاتر از ۱۳۸۵۹ دلار امکان پذیر است.

در حال حاضر ، با افزایش حجم معاملات ، نشانگر واگرایی همگرایی میانگین متحرک نشان می دهد که MACD از خط سیگنال عبور کرده است (نارنجی) و هیستوگرام افزایش حرکت را نشان می دهد. RSI نیز بالاتر از خط میانی است و به ۶۰ رسیده است ، اما طی چند روز گذشته ، BTC با مقاومت ۱۳،۶۶۰ دلار مواجه شده است.

در صورتی که بیت کوین حرکت فعلی خود را از دست بدهد و  به زیر ۱۳۱۰۰ دلار برسد ، پشتیبانی ۱۲،۸۰۰ دلار  برای  آن وجود دارد. عدم نگهداری در این سطح  راه را  برای بازآزمایی حمایت بعدی با قیمت ۱۲۰۰۰ دلار و زیر این ۱۱،۵۰۰ دلار باز می کند.

قیمت بیت کوین
اقدام فعلی قیمت بیت کوین دلگرم کننده است و  این ارز دیجیتال به وضوح در یک روند صعودی قوی قرار دارد و فضای بیشتری برای رشد آن نیز وجود دارد. در مورد آلت کوین هایی که در طول این هفته کاملاً افت کرده اند نمی توان همین حرف را زد.

در حال حاضر اتریوم (ETH) 5.8٪ کاهش یافته است و برای جلب ۴۰۰ دلار به عنوان پشتیبانی تلاش می کند. Chainlink (LINK)مقدار ۶.۷۴٪ و Binance Coinمقدار (BNB 6.10٪) ضرر کرده است. طبق CoinMarketCap ، نرخ کل بازار ارزهای ارزهای دیجیتال  در حال حاضر ۳۹۶.۶ میلیارد دلار و نرخ تسلط بیت کوین ۶۳.۵٪ است.

منبع: کوین تلگراف


گزیده اخبار

تیم محتوا
تیم محتوا
کارشناس ارشد ریاضی|تکنسین شبکه|مولف کتاب های اموزشی|مدرس دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی|پژوهشگر در مورد ارزهای دیجیتال
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده