آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

خرس ها بیت کوین را به زیر ۳۰ هزار دلار رساندند

خرس ها بیت کوین را به زیر 30 هزار دلار رساندند

پس از هفته ها جا به جا شدن بین سطوح قیمتی ۳۱ الی ۳۵ هزار دلار سرانجام دیشب گاو های بیت کوین دست از مقاومت برداشتند و بیت کوین برای اولین بار از ۲۲ ژوئن که در آن زمان به سطح قیمتی ۲۸ هزار دلار رسیده بود، سطح حمایتی بسیار کلیدی ۳۰ هزار دلار را از دست داد.

طی شبانه روز اخیر بیت کوین پایین ترین قیمت خود را در ۲۹۵۴۸ دلار ثبت کرد و پس از آن گاو ها توانستند مقداری خود را ریکاوری کنند و در یک ساعت اخیر بیت کوین افزایش قیمت ۰.۳ درصدی را تجربه کرده و هم اکنون در زمان نگارش این خبر در سطح قیمتی ۲۹۸۱۳  دلار معامله می‌شود.

با وجود این کاهش قیمت، دامیننس بیت کوین تقریباً به ۴۶.۸ درصد رسیده و دچار افزایش شده چرا که بسیاری از کوین های برتر بازار همچون XRP، بایننس کوین و دوج کوین و … دچار کاهش قیمت دو رقمی شدند.

پادشاه آلت کوین ها یعنی اتریوم نیز دچار کاهش قیمت ۸ درصدی شده است.

وزیر خزانه داری ایالات متحده خانم جنت یلن خواستار ایجاد چارچوبی نظارتی برای ارز های دیجیتال در جلسه ۱۹ جولای گروه کاری رییس جمهور در بازار های مالی (PWG) شد و به نظر می‌رسد این خبر در افت جدید بازار ارز های دیجیتال نقش داشته است.

هفته گذشته اسکات ماینرد مدیرعامل شرکت گوگنهایم پیش بینی کرد که سطح حمایتی ۳۰ هزار دلار ممکن است به زودی از بین برود و این اتفاق نیز رخ داد.

ماینرد و برخی از کارشناسان پیش بینی کردند که ممکن است حتی کاهش قیمت تا ۱۵ هزار دلار را داشته باشیم.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


بیشتر بخوانید:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده