آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

دو نهنگ ۴۸۰ هزار واحد چین لینک خریداری کردند

نهنگ های چین لینک به خرید این ارز ادامه می‌دهند

دو نهنگ ۴۸۰ هزار واحد چین لینک خریداری کردند

به گزارش زوم ارز و بنا به داده های ارائه شده از سوی WhaleStats، نهنگ ها چند تراکنش را ثبت نمودند.

دو نهنگ بزرگ که در رتبه ۱۱۱ و ۱۱۶ در بین ۱۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم قرار دارند طی بیست ساعت گذشته در مجموع ۴۷۸۷۰۱ واحد چین لینک خریداری نمودند و این رقم معادل بیش از ۱۱ میلیون دلار است.

نهنگی که در رتبه ۱۱۱ قرار داشت ۷ تراکنش را ثبت نمود و ۴۰۹۰۰۱ توکن لینک را با ارزش بیش از ۹.۵ میلیون دلار را ثبت نمود و بزرگترین خرید وی ۷۰۰۰۷ واحد لینک بود و سایر معاملات وی شامل ۵۲ الی ۵۹ هزار کوین بود.

بزرگترین دارایی این نهنگ دومین ارز دیجیتال برتر بازار یعنی اتریوم است.

این کیف پول بیش از ۷۰ میلیون دلار توکن در اختیار دارد که تمامی آنها بر بستر ERC قرار دارند و استیبل کوین تتر بیشترین سهم از دارایی وی پس از اتریوم را تشکیل می‌دهد و پس از آن رمز ارز لینک با بیش از ۳۱ میلیون دلار قرار دارد.

نهنگ دیگر اتریوم در وبسایت WhaleStats در رتبه ۱۱۶ قرار دارد و او تنها یک خرید انجام داد و ۷۰۷۰۰ لینک را خریداری نمود که ارزش آن معادل بیش از ۱.۵ میلیون دلار است.

همچنین WhaleStats توییت کرد که بر اساس داده های تحلیلی خود، لینک بیشترین حجم معامله را ثبت کرده و در میان ده کوین برتری قرار داد که از سوی ۱۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم خریداری می‌شود.

هم اکنون رمز ارز لینک با ۵.۹ درصد افزایش قیمت طی شبانه روز اخیر در سطح ۲۴ دلار معامله می‌شود.

آیا شما همراهان زوم ارز تجربه هولد این رمز ارز را دارید؟

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع:  U.Today


سر تیتر اخبار:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده