آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

۲۰۲۲ سال سختی برای ارز های دیجیتال خواهد بود

2022 سال سختی برای ارز های دیجیتال خواهد بود

۲۰۲۲ سال سختی برای ارز های دیجیتال خواهد بود

کریس گریسانتی استراتژیست ارشد سهام در MAI Capital Management اظهار داشت که سال ۲۰۲۲ احتمالاً سال سخت تری برای ارز های دیجیتال خواهد بود.

گریسانتی مدعی شد که ارز های دیجیتال قربانی خواهند شد و پیش بینی کرد که کشور های مختلف در سرتاسر جهان به قانونگذاری آنها خواهند پرداخت و در این خصوص گفت:
قانونگذاری در سرتاسر جهان از جمله چین، اروپا و ایالات متحده صورت خواهد گرفت.

وی انتظار دارد که آلت کوین ها سهمگین ترین ضربه را بخورند و مدعی شد که بیت کوین و اتریوم قادر خواهند بود که از یک حمله نظارتی عبور کنند.

گریسانتی می‌گوید که پادشاه ارز های دیجیتال در واقع از مقررات و قانونگذاری سود خواهد برد چرا که موسسات با ایده افزودن طلای دیجیتال به سبد سرمایه گذاری خود بیشتر کنار می‌آیند و همین موضوع به این رمز ارز کمک خواهد کرد.

علی‌رغم سقوط قیمت ها هم در بازار ارز های دیجیتال و هم در بازار سهام،  این تحلیلگر نسبت به صعود قیمت سهام آمازون یعنی  AMZN صعودی است.

پادشاه ارز های دیجیتال پس از اینکه دیروز توانست مقداری قیمت خود را بهبود ببخشد و به سطح ۴۳۴۷۲ دلار برسد، حالا مجدداً دچار کاهش قیمت سنگین شده و در سطح قیمت ۴۱۶۱۳ دلار معامله می‌شود و اصلاً وقعیت خوبی ندارد و دیگر رمز ارز برتر بازار یعنی اتریوم نیز با ۷.۸ درصد کاهش قیمت هم اکنون در سطح ۳۱۸۴ دلار معامله می‌شود.

نظر شما همراهان زوم ارز نسبت به این حجم از کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم چیست؟

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع:  U.Today


سر تیتر اخبار:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده