چگونه شیبا می تواند ۲۷۰۰۰۰۰۰ درصد افزایش یابد؟

چگونه شیبا می تواند 27000000 درصد افزایش یابد؟
بازدید 10
۰

چگونه شیبا می تواند ۲۷۰۰۰۰۰۰ درصد افزایش یابد؟

به گزارش زوم ارز، اگر عملکرد Shiba Inu (SHIB) در دوره اول ۱۰ ماه سال ۲۰۲۱ تکرار شود، قیمت آن ممکن است به مرتبه‌ای بی‌سابقه ارتقا یابد.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

دیگر اخباری درباره اینکه شیبا ارز دیجیتال با عملکرد برتر در سال ۲۰۲۱ بوده است وجود ندارد. توکن مرتبط با سگ که در ماه آگوست ۲۰۲۰ معرفی شد، با سرعت رشد کرد و در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۱ به ارزش ۰.۰۰۰۰۸۸۴۵ دلار رسید.

بر اساس گزارش Arabian Business، در ده ماهه اول سال ۲۰۲۱، قیمت سهام شیبا اینو با نسبت ۲۷،۰۰۰،۰۰۰ درصد افزایش یافت.

طی ده ماه از ژانویه ۲۰۲۱ تا اکتبر ۲۰۲۱، قیمت توکن غیرمتمرکز SHIB بر اساس اتریوم با ۲۷,۰۰۰,۰۰۰ درصد افزایش داشت. به عبارت دقیق‌تر، بله، شما درست متوجه شدید – ۲۷ میلیون درصد، به گزارش مجله Arabian Business.

لازم به ذکر است که شیبا اینو به دلیل مشارکت قابل توجه ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، به این نقطه عطف دست یافت. بنیانگذاران اتریوم، که نیمی از کل عرضه SHIB را از بنیانگذار شیبا اینو، ریوشی، دریافت کردند، بیشتر توکن های با استعداد را مصرف کردند و بقیه را در سال ۲۰۲۱ به خیریه اهدا کردند. زمانی که این ورود پرداخت ها اتفاق افتاد، توکن های مجموعه از ارز های معروفی چون دوج کوین و بیت کوین پشتیبانی کرد.

این حرکت باعث تقویت اعتماد سرمایه‌گذاران به Shiba Inu شد و صرافی‌های برجسته رمزارزها را تحریک کرد تا این توکن را حمایت کنند. به همین دلیل، قیمت Shiba Inu به طور چشمگیری افزایش یافت و این توکن در آن زمان در بین ۱۰ دارایی برتر رمزارزها بر اساس ارزش بازار قرار گرفت.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

با توجه به افزایش چشمگیر ارزش شیبا به میزان ۲۷,۰۰۰,۰۰۰ درصد در ده ماه نخست سال ۲۰۲۱، سرمایه‌گذاران امیدوارند که این روند رشد قیمتی در دوره‌های آینده نیز ادامه یابد.

قیمت شیبا اینو در صورت تکرار رالی ۲۰۲۱

اخیرا، تحلیل‌های انجام شده توسط The Crypto Basic حاکی از این بود که در صورتی که SHIB در ده ماه اول سال ۲۰۲۱ افزایش مشابهی داشته باشد، با قیمت چه ارزشی معامله خواهد کرد. در زمان نگارش این مقاله، SHIB با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۷۲۶ دلار مبادله می‌شد که نشان از کاهش ۸۰.۴۹٪ نسبت به بیشترین رکورد تاریخی خود (ATH) می‌باشد.

بنابراین، اگر Shiba Inu به اندازه ۲۷،۰۰۰،۰۰۰ درصد افزایش پیدا کند مانند سال ۲۰۲۱، قیمت SHIB از ۰.۰۰۰۰۱۷۲۶ دلار فعلی به ۴.۶۶ دلار افزایش خواهد یافت. به این ترتیب، سرمایه‌گذارانی که ۱ میلیون توکن SHIB به ارزش ۱۷.۲۶ دلار در اختیار دارند، امروز می‌توانند شاهد افزایش سرمایه‌گذاری خود به ۴.۶۶ میلیون دلار باشند.

به علاوه، با قیمت هر توکن ۴.۶۶ دلار، ارزش بازار شیبا اینو به بیش از ۲.۷۴ کوادریلیون دلار می‌رسد، در صورتی که تعداد توکن‌های SHIB در گردش به تعداد ثابت ۵۸۹.۲۷ تریلیون توکن باقی بماند. با این حال، منابع مالی جهانی قادر به حفظ این سقف پیش‌بینی شده ارزش بازار نمی‌باشند.

در نتیجه، احتمالاً SHIB تجربه‌ای مشابه با رالیی که در اوایل سال ۲۰۲۱ به آن شاهد بودیم، به وفور نخواهد داشت، همانطور که در تحلیل ارایه شده توسط Arabian Business بیان شده بود.

منبع : thecryptobasic.com


بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری

نوشته شده توسط:

تیم خبری

من شیما هستم. مترجمی زبان انگلیسی خواندم. به صورت تخصصی اخبار ارز های دیجیتال را دنبال و ترجمه می کنم. دنبال کردن اخبار در حوزه رمز ارز های برام بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها