آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

تحلیل اوکی بی OKB

تیم زوم ارز تحلیل ارز دیجیتال OKB را برای شما عزیزان به صورت هفتگی هر یکشنبه به روز رسانی می کند تا بتوانید در معاملات خود از این تحلیل استفاده نمایید. همچنین می توانید برای مشاهده تمامی اطلاعات این رمز ارز، به صفحه قیمت ارز دیجیتال در پایگاه جامع اطلاع رسانی زوم ارز مراجعه کرده و تمامی اطلاعات قیمت OKB را مشاهده کنید.

تحلیل اوکی بی OKB امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل ویدئویی اوکی بی OKB امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

عرض احترام خدمت شما زوم ارزی‌های عزیز، امیدوارم که سلامت باشید. با تحلیل ارز okb در تایم فریم هفتگی همراه شما دوستان هستیم. دوستان همانطور که مشاهده می‌کنید ساختار گذشته حفظ شده و تحلیلمان پابرجاست اما لطفاً به نکات پایانی توجه کنید. خدمتتان عرض کردیم که روند این ارز کاملاً صعودی بوده و در ادامه شاهد تشکیل یک الگوی مثلث بوده، که آن را با خطوط مشکی شخص کرده‌ایم‌ و قیمت در طی رشدی که داشته، ضلع بالایی را به طرف بالا بریک و شکسته است و در ادامه ما نیز بر اساس آن الگو، اهداف را به دست آورده و با خطوط قرمز مشخص کرده‌ایم و سپس ضلع پایینی مثلث را امتداد داده و به عنوان خط روند صعودی مد نظر خود قرار دادیم.
دوستان در حال حاضر دقیقاً طبق تحلیلی که داشتیم قیمت در حال حرکت است، اما نکته‌ای که می‌بایست به آن اشاره کنیم این است،فقط تا زمانی که ترند لاین صعودی حفظ شود، اهداف تعیین شده در دسترس قرار دارند و اگر به هر دلیلی ترند لاین صعودی از دست برود، روند صعودی نیز متوقف شده و قیمت می‌تواند تا خط سبز نیز افت پیدا کند.دوستان علاوه بر تحلیل این ارز می‌توانید تحلیل ارز ETC هم که امروز بر روی سایت زوم ارز قرار گرفته نیز مشاهده بفرمایید. لطفاً با کامنت‌هاتون از ما حمایت کنید و از این طریق به ما انرژی ببخشید. موفق و پرسود باشید.

تحلیل OKB امروز 26 فروردین 1403
تحلیل OKB امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل اوکی بی OKB امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی اوکی بی OKB امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

عرض وقت بخیر خدمت شما زوم ارزی‌های عزیز، امیدوارم که سلامت باشید. با تحلیل ارز okb در تایم فریم هفتگی همراه شما دوستان هستیم. دوستان ساختار چارت این ارز نسبت به ماه گذشته تغییری نداشته و قیمت دقیقاً طبق تحلیلمان در حال رشد است اما لطفاً متن را با دقت بخوانید. خدمتتان عرض کردیم که روند این ارز کاملاً صعودی بوده چرا که شاهد شکل‌گیری کف بالاتر از کف قبلی نیز هستیم و اگر با دقت بیشتری به چارت نگاه کنیم ،شاهد تشکیل یک الگوی مثلث بوده، که قیمت در طی رشدی که داشته ضلع بالایی را به طرف بالا بریک و شکسته است و در ادامه گفتیم اهداف را به دست آورده و با خطوط قرمز مشخص کرده‌ایم و همینطور ضلع پایینی مثلث را امتداد داده و به عنوان خط روند صعودی مد نظر خود قرار داده‌ایم.
دوستان در حال حاضر قیمت طبق تحلیلمان در حال رشد است، اما نکته‌ای که می‌بایست آن را بدانید این است،فقط تا زمانی که ترند لاین صعودی حفظ شود، اهداف تعیین شده در دسترس قرار دارند و اگر به هر دلیلی ترند لاین صعودی از دست برود، افت قیمت تا محدوده خط سبز نیز محتمل است.دوستان علاوه بر تحلیل این ارز می‌توانید تحلیل ارز ETC هم که امروز بر روی سایت زوم ارز قرار گرفته نیز مشاهده بفرمایید. لطفاً با کامنت‌هاتون از ما حمایت کنید و از این طریق به ما انرژی ببخشید. موفق و پرسود باشید.

تحلیل OKB امروز 27 اسفند 1402
تحلیل OKB امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

تحلیل اوکی بی OKB امروز ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی اوکی بی OKB امروز ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

عرض وقت بخیر خدمت شما زوم ارزی‌های عزیز، امیدوارم که سلامت باشید. با تحلیل ارز okb در تایم فریم هفتگی همراه شما دوستان هستیم. اگر به یاد داشته باشید خدمتتان عرض کردیم که روند این ارز کاملاً صعودی بوده و اگر با دقت بیشتری به چارت نگاه کنیم شاهد شکل‌گیری یک الگوی مثلث نیز هستیم، که قیمت در طی رشدی که داشته ضلع بالایی را به طرف بالا بریک و شکسته است و در ادامه گفتیم که کندل‌های قرمز را پولبک می‌دانیم و همینطور ضلع پایینی مثلث را امتداد داده و به عنوان خط روند صعودی مد نظر خود قرار داده‌ایم.
دوستان در حال حاضر تا زمانی که خط روند صعودی حفظ شود، می‌توانیم این انتظار را داشته باشیم که قیمت شروع به رشد کرده و به اهداف تعیین شده نیز برسد. اما در صورت از دست رفتن ترند لاین صعودی، افت قیمت این ارز تا خط سبز که به عنوان حمایت مهم و کف ترند صعودی مد نظرمان میباشد،محتمل است.دوستان علاوه بر تحلیل این ارز می‌توانید تحلیل ارز ETC هم که امروز بر روی سایت زوم ارز قرار گرفته نیز مشاهده بفرمایید. لطفاً با کامنت‌هاتون از ما حمایت کنید و از این طریق به ما انرژی ببخشید. موفق و پرسود باشید.

تحلیل OKB امروز 29 بهمن 1402
تحلیل OKB امروز ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

 


تحلیل اوکی بی OKB امروز ۱ بهمن ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی اوکی بی OKB امروز ۱ بهمن ۱۴۰۲

عرض وقت بخیر دارم خدمت شما دوستان عزیز زوم ارزی با تحلیل ارز اوکی بی okb در تایم فریم هفتگی همراهتون هستیم ، همانطور که مشاهده می‌کنید. روند اصلی این ارز صعودی بوده و اخیرا تشکیل یک ساختار مثلث را داده و قیمت در طی آخرین بریک اوت، ضلع بالایی مثلث را شکسته به سمت بالا ،در این مواقع انتظار داریم قیمت به اندازه قاعده مثلث به رشد خود ادامه دهد. و ما نیز آن را اندازه‌گیری کرده و با خطوط قرمز، اهداف یا مقاومت‌های مد نظرمان را برایتان مشخص کرده‌و انتظار داریم که قیمت به آنها نیز برسد.
دوستان عزیز در حال حاضر کندل‌های تشکیل شده را موج اصلاحی در قالب پولبک می‌دانیم و این نکته را بدانید که، در صورت شکل‌گیری کندل‌های بازگشتی و الگوهای صعودی،پولبک تکمیل شده و روند اصلی از سر گرفته می‌شود. دوستان عزیز لطفاً با کامنت‌هاتون از ما حمایت کنید، موفق و پرسود باشید.

تحلیل OKB امروز 1 بهمن 1402
تحلیل OKB امروز ۱ بهمن ۱۴۰۲

تحلیل اوکی بی OKB امروز ۳ دی ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی اوکی بی OKB امروز ۳ دی ۱۴۰۲

دوستان عزیز زوم ارزی با تحلیل ارز okb در تایم فریم هفتگی همراهتون هستیم ، همانطور که مشاهده می‌کنید این ارز تشکیل یک مثلث داده و قیمت از محدوده باکس سبز برک اوت صعودی کرده است و کاملاً ضلع بالایی مثلث را شکسته به سمت بالا.
در حال حاضر قیمت به محدوده سقف اخیر خود رسیده و انتظار واکنش و اصلاح داریم , توجه داشته باشید که، روند اصلی صعودی می‌باشد و اصلاح‌های فعلی موقتی و زمانی که مثلث داریم ،قیمت می‌تواند به اندازه قاعده مثلث رشد پیدا کند ، که ما هدف اصلی(قاعده مثلث ) را با خط قرمز رنگ مشخص کرده‌ایم.

تحلیل OKB امروز 3 دی 1402
تحلیل OKB امروز ۳ دی ۱۴۰۲

تحلیل اوکی بی OKB امروز ۳۰ مهر ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی اوکی بی OKB امروز ۳۰ مهر ۱۴۰۲

 

روند رنج رمز ارز OKB در یک ماه گذشته ادامه داشت و قیمت این ارز یک نوسان مثبت ۱۲ درصدی را تا سقف کانال در محدوده ۴۸ دلار ایجاد کرد. واکنش منفی شدیدی به این سطح ایجاد شده و قیمت همچنان روند رنج را حفظ کرده است. در این محدوده قدرت فروشندگان هنوز بالا بوده و خریداران هم تمایلی برای ادامه حمایت نشان نداده اند. در کوتاه مدت قیمت این ارز می تواند دقیقا به حمایت خط سبز رنگ در محدوده ۴۱.۸۵ دلار برخورد کرده و واکنش مثبت داشته باشد. به دلیل اینکه در این محدوده نشانه های حمایت و قدرت خریداران مشاهده می شود، مجددا انتظار داریم که افزایش قیمت این ارز را از این سطح در آینده ببینیم. اهداف قیمتی روی نمودار مشخص شده است.

بازه زمانی روزانه:

OKBUSDT 2023 10 22 12 53 55


تحلیل اوکی بی OKB امروز ۶ شهریور ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی اوکی بی OKB امروز ۶ شهریور ۱۴۰۲

رمز ارز OKB در کانال رنج خود باقی مانده و معاملات آن در محدوده ۴۳ دلار در حال انجام است. این طور که از نمودار مشخص شده است، پتانسیل شکست کف کانال رنج به دلیل قدرت بیشتر فروشندگان افزایش پیدا کرده است. ضمن اینکه تلاشی که از سمت خریداران برای رساندن قیمت به سقف کانال مشاهده می شود، به سرانجام نرسیده و در برخورد احتمالی به کف کانال یعنی قیمت رند ۴۰ دلار، احتمال کمی برای واکنش مثبت قیمت وجود دارد. یک حمایت بسیار مهم در محدوده ۳۲ دلار در نظر گرفته شده است، که با کف کانال صعودی اصلی همپوشانی دارد. این محدوده می تواند مجددا تقاضای بالایی ایجاد کند و موجب ادامه روند صعودی بلند مدت ارز OKB شود.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل اوکی بی OKB امروز 6 شهریور 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل اوکی بی OKB امروز ۶ شهریور ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل اوکی بی OKB امروز ۸ مرداد ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی اوکی بی OKB امروز ۸ مرداد ۱۴۰۲

رمز ارز OKB روند بسیار رنجی در طی یک ماه گذشته داشته و هنوز به حمایتی که برای آن در محدوده ۴۰ دلار در نظر گرفته شده بود، برخوردی نداشته است. همچنین یک مقاومت داینامیک هم در نظر گرفته ایم. شکست آن می تواند سیگنال مثبتی برای این ارز و احتمال رشد تا سقف کانال رنج تایم روزانه باشد. اما در صورت ادامه واکنش ها و نبود تقاضا، کاهش قیمت می تواند تا محدوده ۴۰ دلار ادامه داشته باشد.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل اوکی بی OKB امروز 8 مرداد 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل اوکی بی OKB امروز ۸ مرداد ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل اوکی بی OKB امروز ۱۱ تیر ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی اوکی بی OKB امروز ۱۱ تیر ۱۴۰۲

رمز ارز OKB از دو ماه گذشته تا امروز در محدوده فعلی در نوسان بوده است. این ارز بعد از طی مدت سی روز اول، حمایت خود را در محدوده ۴۴ دلار از دست داد و کاهش قیمت آن تا سطح ۳۹ دلار ادامه داشت. این حمایت از گذشته روی نمودار در نظر گرفته شده بود و واکنش به این سطح بسیار خوب بوده است. در بازه زمانی روزانه، کاملا روند رنجی را بین سطوح مشخص شده مشاهده می کنیم. با توجه به اینکه دو کندل صعودی قوی در تایم فریم هفتگی روی نمودار ثبت شده است، پتانسیل رشد قیمت به سمت مقاومت سقف کانال رنج و تست این محدوده وجود دارد. همچنین احتمال تست دوباره حمایت محدوده ۴۰ دلار وجود دارد. اما توجه داشته باشید که روند کوتاه مدت هم صعودی است و تقاضا قبل از رسیدن قیمت به حمایت ۴۰ دلار هم  می تواند شکل بگیرد.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل اوکی بی OKB امروز 11 تیر 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل اوکی بی OKB امروز ۱۱ تیر ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل اوکی بی OKB امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی اوکی بی OKB امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

رمز ارز OKB در طی یک ماه گذشته با واکنش مثبت خوبی که به حمایت خود در محدوده ۴۰ دلار نشان داده بود، افزایش قیمت این ارز بعد از شکست مقاومت خط روند نزولی، باز هم تا میدلاین کانال اصلی ادامه داشت و به محض برخورد به میدلاین، واکنش منفی شدیدی مشاهده شد. اما با توجه به دو واکنشی که به مقاومت میدلاین کانال نشان داده است، این ارز در تایم فریم هفتگی، پتانسیل اصلاح تا محدوده حمایت پایین تری پیدا کرده است. چرا که الگوی سقف دوقلو روی نمودار هفتگی این ارز مشاهده می شود. البته تایید الگو نیاز به شکست حمایت رند ۴۰ دلار دارد، که در اینصورت کاهش قیمت می تواند تا محدوده ۳۱.۵۰ الی ۳۲.۷ دلار ادامه داشته باشد. در تایم روزانه، برای این ارز روند رنجی بین سطوح حمایت مقاومت مشخص شده ایجاد شده است، و در صورت اصلاح بازار، این ارز می تواند تا حمایت دوم در محدوده مشخص شده کاهش داشته باشد.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل اوکی بی OKB امروز 17 اردیبهشت 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل اوکی بی OKB امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل اوکی بی OKB امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۲

تحلیل ویدئویی اوکی بی OKB امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۲

رمز ارز OKB در طی هفته های گذشته روند اصلاح آن تا محدوده حمایت ۳۸ دلار ادامه پیدا کرد، و با شکست کانال نزولی که در تایم فریم ۴ ساعته در نظر گرفته شده بود، مجددا یک بازگشت و نوسان مثبت تا میدلاین کانال ایجاد شد. در محدوده میدلاین کانال با تشکیل الگوی سقف دوگانه که در تایم فریم ۴ ساعته مشخص می باشد، مجددا روند تایم ۴ ساعته نزولی شد. در زمان نگارش این تحلیل قیمت در محدوده حمایت رند ۴۰ دلار در حال معامله شدن است. یک حمایت در محدوده ۴۰.۲۶ الی ۳۹ دلار در نظر گرفته شده است. در صورت حفظ این محدوده، می توانیم انتظار تغییر روند تایم ۴ ساعته و پایان اصلاح تایم روزانه را داشته باشیم. اما در صورت شکست این سطح، پتانسیل اصلاح عمیق تر تا محدوده حمایت ۳۵ و ۳۰ دلار وجود خواهد داشت. در تایم فریم هفتگی روند قیمت کاملا صعودی است، و کاهش قیمت قیمت ها تا زمانی که حمایت هفتگی حفظ شود، اصلاح و پولبک در روند صعودی در نظر گرفته می شود.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل اوکی بی OKB امروز 20 فروردین 1402 بازه زمانی روزانه
تحلیل اوکی بی OKB امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه

تحلیل تکنیکال ارز اوکی بی OKB امروز 21 اسفند 1401
تحلیل تکنیکال ارز اوکی بی OKB امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۱

تیم زوم ارز تحلیل ارز دیجیتال OKB را برای شما عزیزان به صورت هفتگی هر یکشنبه به روز رسانی می کند تا بتوانید در معاملات خود از این تحلیل استفاده نمایید. همچنین می توانید برای مشاهده تمامی اطلاعات این رمز ارز، به صفحه قیمت ارز دیجیتال در پایگاه جامع اطلاع رسانی زوم ارز مراجعه کرده و تمامی اطلاعات قیمت OKB را مشاهده کنید.

تحلیل اوکی بی OKB امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۱

تحلیل ویدئویی اوکی بی OKB امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۱

رمز ارز OKB در بازه زمانی بلند مدت روند کاملاً صعودی دارد، و نوسانات داخل یک کانال صعودی قوی با شیب متناسب روند می‌باشد. بعد از اینکه شاهد رشدهای جذاب در بازار بودیم، و بیت کوین از محدوده کانال ۱۶۰۰۰ دلار حمایت شد، این ارز رشد خوبی را ثبت کرد، و با شکست مقاومت‌های قبلی خود، ATH جدیدی را در قیمت ۵۸.۸۵ دلار ثبت نمود.

در تایم فریم هفتگی، کندل های صعودی قوی با بدن بزرگ نسبت به سایه‌ها و بدون پولبک مشاهده می‌شود، که نشان از تقاضای بالای این ارز دارد. با توجه به نوع حرکت اسپایک، پتانسیل واکنش مثبت به محدوده حمایت مشخص شده را دارد. یک اصلاح عمیق به محدوده حمایت ۳۰.۰۰ الی ۳۵.۳۰ دلار در جریان است. در صورت مشاهده واکنش مثبت و تشکیل الگوهای بازگشتی، می‌توانیم انتظار رشد مجدد این ارز را داشته باشیم.

اهداف کوتاه مدت در محدوده سقف قبلی و اهداف میان مدت در محدوده ۷۲ الی ۷۶ دلار و هدف ۹۴ دلار در نظر گرفته شده است. پس می‌توانیم در تایم فریم ۴ ساعته در انتظار تشکیل الگوها و ساختارهای بازگشتی روی حمایت مشخص شده باشیم. برای این منظور می‌توانید از اندیکاتور RSI برای شناسایی واگرایی و خط روند نزولی به عنوان سیگنال صعودی استفاده کنید.

نکته بسیار مهم این است که اولین شکست خط روند معمولاً فیک خواهد بود، و در زمان نگارش این تحلیل، واگرایی مخفی روی RSI می‌تواند نشانه ادامه اصلاح و حرکت به سمت حمایت مشخص شده باشد.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل اوکی بی OKB امروز 21 اسفند 1401 بازه زمانی روزانه
تحلیل اوکی بی OKB امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ بازه زمانی روزانه
تیم تحلیلگر
تیم تحلیلگر
تحلیلگر بازار های مالی و تخصص اصلی بنده روی ارز های دیجیتال است.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده